همزمان با چهارمین

بهره برداری از ۱۴ طرح اشتغالزایی در رضوانشهر

همزمان با چهارمین روز دهه مبارک فجر ۱۴ طرح اشتغالزایی به صورت متمرکز در رضوانشهر با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان با حضور مسئولین مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمود قاسمی در چهارمین روز دهه فجر در آیین بهره برداری از این طرح ها ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و ولادت دخت مکرم نبی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و میلاد حضرت امام خمینی (ره) به تمامی مادران و بانوان سرافراز ایران، به ویژه بانوان و مادارن گرامی این شهرستان، از خدمات ارزنده کمیته امداد در راستای توانمند سازی خانواده ها قدردانی نموده و اظهار داشت: اجرای برنامه توانمند سازی نه تنها به اشتغال ، افزایش سطح درآمد و کاهش وابستگی خانوار منتهی می شود بلکه توانایی آنها در حوزه های مختلف را نیز به دنبال دارد، وظیفه ماست که در جهت حمایت از اشتغال پایدار اهتمام لازم را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کمیته امداد در توانمند سازی خانواده های نیازمند نقش مهمی را ایفا کرده است. گفت: اجرای طرحهای خودکفایی و اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی(ره) می تواند راهگشای مشکلات اشتغالزایی مددجویان باشد.

قاسمی در ادامه از مشارکت های خیرین با کمیته امداد شهرستان به منظور فقر زدایی و همچنین همراهی و تعامل بانک های عامل بویژه بانک ملی رضوانشهر در جهت پرداخت تسهلات بانکی به مددجویان به منظور اشتغال پایدار تجلیل بعمل آوردند.

همچنین صفری رییس کمیته امداد رضوانشهر نیز ضمن تشکر از حمایت های فرماندار، امام جمعه و دیگر مسئولین شهرستان با ارائه گزارشی در خصوص خدمات امداد گفت: در سال جاری ۱۰۰ درصد سهمیه های اشتغال زایی با فرصت شغلی ۱۹۰ نفر تحقق یافته است.

در پایان این مراسم ۱۴ طرح اشتغال با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان از منابع بانکی و امدادی در زمینه های دامپروری، تولیدی های خرد، خدماتی، ادوات کشاورزی و… به صورت متمرکز در روستای سکام رضوانشهر مورد بهره برداری قرار گرفت که برای ۳۰ نفر اشتغال مستقیم و برای۱۹۰ نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

Share