فرماندار رضوانشهر خبر داد؛

اقامت ۹۰۰ نفر در مراکز اقامتی و گردشگری رضوانشهر

رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان رضوانشهر گفت: از تاریخ ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۹ الی ۲ فروردین ۱۴۰۰ حدود ۹۰۰ نفر در مراکز اقامتی و گردشگری از جمله هتل ها و اقامتگاه های بوم گردی اقامت نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روز دوشنبه دوم فروردین محمود قاسمی به اتفاق امام جمعه و اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان از مراکز اقامتی، رفاهی و گردشگری بازدید و از نزدیک در جریان خدمت رسانی دست اندرکاران ستاد خدمات سفر در ایام نوروز قرار گرفت.

محمود قاسمی در حاشیه این بازدید ضمن تبریک سال نو و تقدیر و تشکر از اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان بیان داشت: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا و دستورالعمل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اقامت مسافران نوروزی فقط در مراکز دارای مجوز و مورد تایید میراث فرهنگی با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی امکان پذیر است.

وی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات پلیس راه و راهور و پایگاه امداد و نجات جاده ای، اورژانس، شهرداران و شبکه بهداشت و درمان و ادارات خدمات رسان، بر ارائه خدمات مطلوب تر به میهمانان و گردشگران نوروزی در شهرستان تاکید کرد.

فرماندار رضوانشهر بیان داشت: در شهرستان رضوانشهر ۵ مجتمع رفاهی و گردشگری و همچنین ۱۵ مرکز اقامتی و اسکان مسافران که شامل هتل و هتل آپارتمان و اقامتگاه های بوم گردی با ظرفیت حدود ۸۰۰ تخت می باشد که آماده ارائه خدمات به گردشگران و مسافرین می باشند.

رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گفت: از تاریخ ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۹ الی ۲ فروردین ۱۴۰۰ حدود ۹۰۰ نفر در مراکز اقامتی و گردشگری از جمله هتل ها و اقامتگاه های بوم گردی اقامت نمودند.

قاسمی همچنین بیان داشت: هزار و صد نفر نیز از اماکن مذهبی و جاذبه های تاریخی، طبیعی و گردشگری شهرستان طی این چهار روز بازدید نموده اند.

Share