همزمان با افتتاح پروژه های بنیاد شهید توسط رئیس جمهور؛

افتتاح و رونمایی از اولین دستگاه تمام ایرانی جوجه کشی هوشمند در انزلی

مراسم افتتاح و رونمایی از اولین دستگاه تمام ایرانی جوجه کشی هوشمند با ظرفیت ۵۷/۶۰۰ عدد تخم مرغ در شهرستان انزلی ” برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ پاسدار حسن حبیبی، جانشین سپاه قدس گیلان در اقشار و متخصصین در مراسم افتتاح و رونمایی از اولین دستگاه تمام ایرانی جوجه کشی هوشمند با ظرفیت ۵۷/۶۰۰ عدد تخم مرغ در شهرستان انزلی “با محوریت جهش تولید و خنثی سازی تحریم ها”وابسته به مرکز اقتصادی کوثر بنیاد شهید حضور یافت.

این آیین که بصورت سراسری با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفراسی آغاز شد، سرهنگ حبیبی، با بیان اینکه راز اقتدار، دوام و پویایی انقلاب و نظام اسلامی در خودباوری جوانان نهفته است و نقش این عنصر در نیل به اهداف بلند بر کسی پوشیده نیست، افزود: خودباوری در همه عرصه‌ها زمینه‌ساز تقویت حس مسئولیت‌پذیری در جوانان و پیشرفت و تحول همه‌جانبه است و امروز به برکت این خودباوری ها، نهال انقلاب اسلامی به درختی تناور تبدیل شده و خود را در برابر انواع توطئه‌های بدخواهان داخلی و دشمنان خارجی بیمه کرده است.

وی افزود: ملت ایران با تکیه بر روحیه انقلابی و خودباوری در میدان علم پیشرفت های زیادی کرده‌ است. امروز با این واقعیت انکارناپذیر روبرو هستیم که ایران اسلامی قله های رفیع علم و فناوری و تکنولوژی های روز جهانی را در نوردیده و به موفقیت های قابل تاملی دست یافته است،اما راه علم راهی طولانی و بی انتهاست.

حبیبی تصریح کرد: پیشرفت، دستیابی به علوم روز دنیا و حرکت در مسیر توسعه پایدار در ایران اسلامی زمانی کاملا محقق می شود که جامعه ما اعتقاد به ظرفیت های داخلی و اتکاء به جوانان، شجاعت و مرعوب نشدن دربرابر دشمنان و…داشته باشد و باید در حفظ و تقویت آن بکوشیم.

 

 

Share