فرمانده سپاه آستانه اشرفیه:

بسیج متواضعانه و بدون هیچ چشم داشتی در خدمت ملت است | از میراث بسیج باید حفاظت کرد

سرهنگ پاسدار حسن حبیبی با بیان اینکه بسیج در برابر مستکبرین، منحرفان، معاندین و کسانی که می خواهند به انقلاب و نظام اسلامی ستم کنند ایستادگی می کند، افزود: بسیج متواضعانه در خدمت ملت است و بدون هیچ چشم داشتی در همه عرصه ها حضور پیدا می کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ پاسدار حسن حبیبی فرمانده سپاه شهرستان آستانه اشرفیه در نشستی مطرح کرد: خصوصیت ولایت‌ مداری در بسیج در همه ابعاد آن وجود داشته و دارد و همین موضوع عامل تقویت این نهاد مقدس شد که امروز به عنوان یک نهاد پرتحرک و تشکل نظم یافته مردمی در همه شئونات می‌تواند وظیفه پاسداری از انقلاب اسلامی را به خوبی انجام دهد، شده است.

وی یکی از مولفه های تقویت پیشرفت بسیج را توجه به عنصر جهاد و شهادت دانست و اظهار کرد: این سلوکی است که اولیای دین و ائمه ما همگی برای پیدا کردن بصیرت در بین مومنین آن را به عنوان یک رکن می دانستند.

حبیبی افزود: امام علی (ع) وقتی از بصیرت صحبت می کنند، می فرمایند «کسانی که لباس جهاد را از تن در بیاورند بصیرت از آنها گرفته می‌شود».

فرمانده سپاه شهرستان آستانه اشرفیه گفت: هر وقت فتنه ای یا حادثه ای در داخل کشور به وجود می آمد و شرایط کشور را متلاطم می کرد، این نیروهای مردمی و بسیجی بودند که به صحنه می شتافتند و با پیروی از راه امام و رهبری شرایط را به گونه ای می کردند که منافع ملی کشور حفظ شود.

وی همچنین ادامه داد: نقش بی بدیل بسیج در چهار دهه گذشته بر کسی پوشیده نیست و امروز بسیج به عنوان یک سرمایه عظیم ملی برای کشور تلقی می شود که باید از آن صیانت کرد.

حبیبی با اشاره به اینکه گاهی حرف های ناروایی در مورد بسیج به خاطر نشناختن این نهاد مقدس گفته می شود تصریح کرد: این افراد مانند کف روی آب می مانند و شرایط همیشه برای ظهور و بروز حقیقت و نهادهایی که براساس تفکر اصیل بنا شده فراهم است.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیج در برابر مستکبرین، منحرفان، معاندین و کسانی که می خواهند به انقلاب و نظام اسلامی ستم کنند ایستادگی می کند، افزود: بسیج متواضعانه در خدمت ملت است و بدون هیچ چشم داشتی در همه عرصه ها حضور پیدا می کند.

سرهنگ حبیبی با اشاره به اینکه میراث بسیج را باید حفظ کرد، اظهار داشت: امیدوارم این اخلاق و سلوک در بسیج همچنان مستدام بوده و این فکر و جریان با همین خلوص و اصالت پایدار بماند.

وی در پایان گفت: همه ما باید وظیفه خود را بدانیم و از این نهاد مقدس صیانت بکنیم تا ان شاءالله در آینده با حضور نیروهای خدوم بسیج در عرصه های مختلف شاهد پیشرفت های بیشتر برای انقلاب و اسلام باشیم.

Share