سفر به جنوب، ارزانتر از همیشه با میهمان‌شو!

میهمان شو راه ارزان‌تری برای اقامت در سفر کیش است. تیم حرفه‌ای میهمان شو با هدف کاهش هزینه‌های سفر و ایجاد بستر امنی برای اجاره اقامتگاه تمام شهرهای کشور فعالیت خودش را آغاز کرد.

سفر رفتن فقط تفریح و گشت‌وگذار نیست. این تجربه هم مانند هر تجربه جدید دیگری در کنار ابعاد مثبتی که دارد با چالش‌هایی هم همراه است. یکی از چالش‌هایی که همیشه هنگام برنامه‌ریزی برای سفر با آن مواجه می‌شویم برآورد هزینه‌ها و تلاش برای پایین آوردن آن‌هاست. نمی‌شود گفت حالا که سفر برایمان هزینه‌بردار است پس به کل دور آن را خط بکشیم؛ سلامت ما تنها در گرو سلامت جسممان نیست. اگر که روح سالمی نداشته باشیم یا آن را با روزمرگی و دغدغه‌های تمام‌نشدنی خسته کنیم آن‌وقت می‌بینیم که جسم سالممان هم دیگر به کار نمی‌آید. سفر غذای و درمان روح است پس نمی‌توان آن را از زندگی حذف کرد؛ اما می‌توان چاره‌ای برای پایین آوردن هزینه‌ها اندیشید!

هزینه‌های سفر شامل چه مواردی است؟

اگر می‌خواهید هزینه‌های سفرتان را کاهش دهید باید بررسی کنید و ببینید بخش عمده هزینه‌های سفر مربوط به چیست. طبق بررسی‌های ما بیشترین هزینه‌ها در سفر مربوط به اقامت است.

خوردوخوراک و خرید در سفر کاملاً سلیقه‌ایست و به بودجه شما بستگی دارد. شما می‌توانید غذای ساده‌تری بخورید و خریدهایتان را از بازارهای محلی انجام دهد. هزینه‌های حمل‌ونقل هم منعطف است و به انتخاب شما تغییر می‌کند. مثلاً می‌توانید به جای سفر با هواپیما سوار اتوبوس شوید و هزینه حمل‌ونقل را پایین بیاورید.

هزینه‌های اقامت در هتل همیشه بالاست. حتی اگر بخواهید به جای هتل در مهمان‌پذیرهای متوسط هم اقامت کنید باز در بازار دلالان درگیر قیمت‌گذاری‌های سلیقه‌ای برخی افراد سودجو می‌شوید. انتخاب مسافرخانه‌های ارزان و بی‌کیفیت هم چندان گزینه مناسبی به نظر نمی‌آید. چون نوع اقامتگاهی که در سفر انتخاب می‌کنید ارتباط مستقیمی باکیفیت سفر شما دارد. با این وجود برای کاهش هزینه‌های اقامت چه می‌توان کرد؟

خوشبختانه قبل از ما افرادی برای مشکلات اقامتی در سفر چاره‌ای اندیشیده‌اند. زمانی که اجاره اقامتگاه در مقصد سفر فقط به شکل حضوری امکان‌پذیر بود مسافران هزینه‌های گزافی برای سفر در ایام تعطیل می‌پرداختند، بازار دلالان اجاره اقامتگاه بدون هیچ قانون‌گذاری و کنترلی برقرار بود و کاهش هزینه‌های اقامت تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسید؛ اما حالا خبری از آن دردسرهای قدیمی نیست؛ امروزه با توسعه و گسترش سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی مانند میهمان شو، رزرو اینترنتی سوییت، ویلا، آپارتمان مبله و اقامتگاه‌های بوم گردی فراگیر شده است. این تنوع در نوع اقامتگاه باعث شده که دیگر دایره انتخابمان محدود به چند مورد نباشد و از طرفی بتوانیم در بستر امن و قانون‌مندی برای اقامت در سفرمان تصمیم بگیریم.

میهمان شو و تجربه سفر ارزان کیش

با سرد شدن هوا سفر جنوب دوباره جان می‌گیرد. گردشگران تمایل دارند سرمای پاییز و زمستان را در هوای بهاری جزایر جنوبی سپری کنند و همین هم باعث می‌شود که در این دو فصل هزینه‌های سفر جنوب به شکل نجومی بالا برود. البته این هزینه‌ها در پاییز تا حدودی کمتر از زمستان است. اگر با باران‌های فصلی جنوب در پاییز مشکل نداشته باشید این فصل چه از نظر هزینه‌ها و چه از نظر آب و هوایی برای سفر به جنوب مناسب است. با ورود به زمستان هزینه‌های سفر به کیش به خصوص هزینه‌های اقامت در هتل‌های این جزیره حسابی بالا می‌رود. اگر از قبل به دنبال راه حلی نباشید احتمالاً به خاطر این هزینه‌ها برنامه سفرتان را کنسل خواهید کرد.

میهمان شو راه ارزان‌تری برای اقامت در سفر کیش است. تیم حرفه‌ای میهمان شو با هدف کاهش هزینه‌های سفر و ایجاد بستر امنی برای اجاره اقامتگاه تمام شهرهای کشور فعالیت خودش را آغاز کرد. این سامانه رزرو آنلاین سوئیت و ویلا با در نظر گرفتن تمام سلیقه‌ها لیست کاملی از اقامتگاه بوم گردی، خانه محلی، سوییت مبله و ویلا لوکس برای اقامت در شهرهای مختلف ایران آماده کرده است.

همین حالا بیش از ۱۵۰ مورد برای اجاره ویلا در کیش روی سایت میهمان شو در دسترس است. کافی است وارد سایت شوید، نام کیش را در نوار جستجو وارد کنید تا تمام گزینه‌ها برای اجاره اقامتگاه در جزیره با قیمت، توضیحات و عکس به شما نشان داده شود.

میهمان شو از مسافران قشم هم میزبانی می‌کند!

همان‌قدر که جزیره کیش برای سفر در پاییز و زمستان طرفدار دارد جزیره قشم هم جز گزینه‌های محبوب مسافران برای سفر در این دو فصل است. البته جنس سفر به این دو جزیره با هم تفاوت دارد. معمولاً افرادی که بیشتر به دنبال تجربه هیجان در تفریحات متنوع آبی و خرید هستند جزیره کیش را برای سفر انتخاب می‌کنند. در نقطه مقابل افرادی که به دنبال آرامش می‌گردند و دلشان می‌خواهد چند روزی را در ساحل زیبای خلیج‌فارس استراحت کنند راهی قشم می‌شوند. این جزیره به نسبت کیش بناهای تاریخی بیشتری دارد و با نخلستان‌های سر به فلک کشیده‌اش شناخته می‌شود. مسافران این جزیره هم بیشتر به دنبال تاریخ و طبیعت هستند و می‌خواهند از چهره سنتی جنوب دیدن کنند.

اگر شما هم جز این دسته از مسافران هستید و انتخابتان سفر به قشم است. می‌توانید برای کاهش هزینه‌های سفرتان روی کمک میهمان شو حساب کنید. اجاره اقامتگاه بوم گردی در قشم، نوعی اقامت بسیار ارزان در جزیره به‌ حساب می‌آید که رزروش از طریق سامانه رزرو آنلاین میهمان شو امکان‌پذیر است؛ اما اگر دنبال اقامتگاه قیمت مناسب و دربست می‌گردید، بهتر است در میهمان شو برای اجاره سوئیت در قشم اقدام کنید.

میهمان شو همراهی مطمئن برای سفر جنوب

خدمات میهمان شو برای سفر جنوب به اجاره سوئیت در این دو جزیره ختم نمی‌شود. کافیست مقصد سفرتان را مشخص کنید و بعد از طریق میهمان شو برای رزرو اقامتگاه اقدام کنید. میهمان شو برای اقامت در اکثر شهرهای جنوبی گزینه‌های متنوعی برای معرفی به کاربرانش دارد.

البته رو این سایت امکانات دیگری هم در دسترس است. بیش از صدها تور طبیعت‌گردی به صورت روزانه روی این سایت منتشر می‌شود. شما می‌توانید با جستجوی نام مقصد سفرتان برای رزرو یک تور طبیعت‌گردی در آن شهر اقدام کنید و برنامه سفرتان را متفاوت‌تر از سفرهای قبلی رقم بزنید.

Share