روش های شگفت انگیز کاهش هزینه های سفر

سایت هایی مانند علی بابا، تیک بان، مستر بلیط و قاصدک جز معتبرترین سایت هایی هستند که بلیط قطار، بلیط هواپیما و بلیط اتوبوس را ارائه می نمایند.

همگی ما وقتی برای گشت و گذار و مسافرت آماده می شویم، اولین قدمی که در این راه بر می داریم، برآورد هزینه با توجه به بودجه در نظر گرفته شده است. بخش عمده ای از این هزینه را خرید بلیط قطار، بلیط هواپیما، بلیط اتوبوس و رزرو هتل تشکیل می دهد.

آیا هزینه زیاد باعث خوشگذرانی بیشتر می شود؟

اکثر مردم وقتی صحبت از سفر به میان می آید، یک کارت بانکی پر از پول را در تصور می کنند تا لذت سفر را دو چندان ببینند. این افراد رابطه بین سفر و پول را مستقیم می دانند. تفکر این افراد اینگونه است که هر چقدر پول در سفر بیشتر باشد، لذت مسافرت بالاتر است. ما در این مطلب به سفری ارزان و مقرون به صرفه خواهیم پرداخت و به این سوال پاسخ خواهیم داد که آیا هزینه زیاد باعث خوشگذرانی بیشتر می شود؟

در برخی از مواقع به این موضوع بر خواهید خورد که اصلا این سفر را نمی توان رفت و با بودجه شما سازگاری ندارد. تا به امروز چند سفر را به همین شکل کنسل کرده اید؟ بدون در نظر گرفتن شرایط مالی می توان سفر کرد و لذت های زیادی را به خود و خانواده هدیه داد. در این مطلب با تیک بان همراه شوید تا خوشحالی و لذت سفر را بدون صرف هزینه هنگفت تجربه کنید.

در ادامه خواهیم گفت که سفر همیشه با هزینه همراه نیست و با در نظر گرفتن هزینه پایین نیز می توان سفری دلچسب و دلنشین داشت.

“مسیرهای ریلی کشور دارای مناظر چشم‌نواز و دیدنی هستند و برای سفرهای خانوادگی و دسته جمعی بهترین گزینه هستند. با رزرو بلیط قطار امکان یک سفر دسته جمعی ارزان و مقرون‌به‌صرفه به تمامی مسیرها وجود دارد. با گسترش خطوط ریلی ایران می‌توان برای تمامی مسیرهای تحت پوشش اقدام به خرید بلیط قطار کرد.

در سفر با قطار و تجربه سفری ارزان تنها اقدام، خرید بلیط قطار از سایت‌های معتبر و مطمئن گردشگری است. از آنجایی که سفر با قطار ارزان‌تر از سفر با هواپیماست و خطوط ریلی مسیرهای زیادی را تحت پوشش دارد، استقبال از خرید بلیط قطار روزافزون است.” (منبع)

راه های سفر با هزینه کم

برای سفر با هزینه پایین ابتدا باید نوع تفکر خود را به سفر تغییر دهید. همیشه سفر با هزینه همراه نیست. انسان می تواند از نقطه امن خود فاصله بگیرد و با چالش های جدیدی سفر را تجربه نماید. یکی از این چالش ها انتخاب وسیله نقلیه و خرید بلیط قطار، هواپیما و اتوبوس است.

خرید بلیط اولین قدم است!!!

بسیاری از افراد در موقع خرید بلیط همیشه آرمانی ترین حالت را در نظر می گیرند. به جای خرید بلیط هواپیما در سفر رزرو بلیط قطار را جایگزین کنید. همین امر باعث می شود تا از مسیرهای پیش رو لذت بیشتری ببرید و راحتی بهتری را تجربه نمایید.

مزیت های جایگزین کردن قطار با هواپیما

در سفر با قطار خبری از حادثه های هوایی نگران کننده و تصادفات جاده ای نیست. نوع نگاه هر فرد در انتخاب وسیله نقلیه نقش بسزایی دارد. کافی است، هزینه ها را کنترل کنید و به سمت خواسته های معقولانه بروید. قیمت بلیط قطار نسبت به قیمت بلیط هواپیما بسیار کمتر است و هزینه های سفر را به طور چشمگیری کاهش می دهد. ناگفته نماند بخش عمده ای از سفر صرف خرید بلیط می شود. مورد بعدی که به آن خواهیم پرداخت، محل اسکان است.

محل اسکان در سفر

اندکی به جیب خود نگاه کنید! یکی از کارهای بسیار اشتباه افراد در سفر انتخاب هتل های لوکس و گران قیمت است. در حالی که می توانند با ابتکاری ساده هزینه های این بخش را کاهش دهند. در هنگام رزرو هتل داخلی کافی است، خدمات و قیمت های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین و مقرون به صرفه ترین هتل را انتخاب نمایید.

رزرو هتل داخلی و خارجی یکی از کارهایی است که می تواند هزینه بسیار زیادی را در سفر در بر بگیرد. برای این کار ما به شما سایت تیک بان را توصیه می نماییم. سایت تیک بان توانایی این را دارد که شما را در منطقه دلخواه با هزینه بسیار پایینی اسکان دهد. انتخاب هتلی مناسب همراه با رزرو بلیط قطار در سفر می تواند هزینه های شما را به طور چشمگیری کاهش دهد.

جایگزین مناسب برای هتل

به جای هتل های گران قیمت هاستل ها را انتخاب کنید. هلاستل ها نیاز های روزانه شما را به خوبی رفع می نمایند و هزینه پایین تری از هتل را در بر می گیرند. از یک هتل لوکس چه انتظاراتی دارید؟ سرویس بهداشتی، حمام، اینترنت رایگان، رستوران، کافی شاپ و اتاق هایی با فضای تمیز و دلنشین؟ تمامی این خصوصیات را هاستل ها دارند فقط با این تفاوت که هزینه های بسیار کمتری برای شما در سفر خواهند داشت.

در سفر از ریسک نترسید و تجربه های جدید را امتحان نمایید. این تجربه ها می تواند یادگاری هایی را در سال های آینده برایتان به جا بگذارد که تا این لحظه تجربه نکرده باشید.

 به زیستن خود ارزش دهید

مسافرت به زیستن ما ارزش می دهد. باید همیشه این سوال را در ذهن داشته باشیم که آیا از تصمیمات حال در سال های آینده راضی هستیم؟ باید کمترین  هزینه را در انتخاب پرداخت کنیم به نحوی که در ۳۰ سال آینده پشیمان کنسل کردن سفر به خاطر هزینه ها نباشیم.

 اگر نگرانی های مختلفی بابت سفر دارید به مطلب “با خیالی آسوده سفر کنید“، مراجعه کنید تا با یک انتخاب دقیق و درست سفری دلپذیر را برای خود رقم بزنید. به غیر از مطلب فوق مجله تیک بان نیز انتخابی دیگر است. این مجله که زیر مجموعه سایت تیک بان است، به موضوعاتی جذاب و کاربردی درباره سفر پرداخته است.

خرید بلیط ارزان

یکی دیگر از کارهایی که می تواند هزینه های سفر را به طور چشمگیری کاهش دهد، خرید بلیط ارزان است. بلیط قطار نسبت به امکانات و خدماتی که ارائه می دهد، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. اما در این بین بلیط اتوبوس رتبه اول را در بین ارزان ترین بلیط ها را به خود اختصاص داده است. بلیط هواپیما نیز با توجه به نوع کلاس قیمت های متفاوتی دارد. سایت تیک بان برای سفرهی مختلف خرید بلیط قطار را به شما توصیه می نماید.

از کجا بخریم؟

خرید بلیط قطار و سایر وسایل نقلیه از سایت های معتبر و ایمن از دیگر مواردی است که می تواند هزینه های سفر را کاهش دهد. سایت هایی مانند علی بابا، تیک بان، مستر بلیط و قاصدک جز معتبرترین سایت هایی هستند که بلیط قطار، بلیط هواپیما و بلیط اتوبوس را ارائه می نمایند.

اما در این بین اگر در پی سایتی هستید که تمامی ویژگی ها را یکجا دارا باشد، ما به شما سایت تیک بان را توصیه می کنیم. سایت تیک بان علاوه بر بلیط قطار، هواپیما و اتوبوس، بیمه مسافرتی، هتل داخلی و خارجی را در دسترس متقاضیان قرار داده است. کافی است کلمه تیک بان یا عبارت https://tikban.com را جستجو نمایید و از خدمات این سایت استفاده کنید.

Share