فرماندار رشت تأکید کرد:

کاهش ۱۲ درصدی اعتباران شهرستان رشت | مدیران در تخصیص اعتبارات حساس و پیگیر باشند

فرماندار رشت گفت: دستگاه‌های اجرایی توجه داشته باشند تا در برنامه‌ریزی‌ها پروژه‌های مهم و تاثیرگذار را در اولویت قرار دهند، لذا در انتخاب پروژه‌ها با توجه به محدودیت منابع دقت لازم را داشته باشید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، علی فتح‌اللهی در جلسه کمیته برنامه ریزی فرماندرای شهرستان رشت، با اشاره به اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا، اظهار کرد: از شب گذشته طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، علی‌رغم میل باطنی اصناف پر خطری که می‌توانستند محلی برای ازدحام افراد و شیوع کرونا باشند، فعالیت‌شان از ساعت ۱۸ به بعد ممنوع به مدت یک‌ماه ممنوع است.

فرماندار رشت افزود: کمیته برنامه ریزی شهرستان، کمیته توزیع اعتبار نیست بلکه کمیته‌ای برای برنامه‌ریزی در حوزه‌های مختلف شهرستان است؛ دستگاه‌های مختلف باید برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند تا با اقدامات پیش بینی شده مشکلات مردم به حداقل برسد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی توجه داشته باشند تا در برنامه‌ریزی‌ها پروژه‌های مهم و تاثیرگذار را در اولویت قرار دهند، لذا در انتخاب پروژه‌ها با توجه به محدودیت منابع دقت لازم را داشته باشید.

فتح‌اللهی با اشاره به اینکه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد کاهش اعتبار داریم، تصریح کرد: شرایط به گونه‌ای است که تاکنون ۵۱ درصد اعتبارات تخصیص یافته است، لذا از همه مسئولین اجرایی شهرستان می‌خواهم که همین اعتبارات محدود را به درستی مدیریت کنند.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر نظارت و کیفیت اجرای پروژه‌ها، ادامه داد: گام بعدی انتخاب پیمانکار درست و متبحر است تا مجریان خوبی باشند، چون اگر این اتفاق رقم نخورد پروژه‌ها با چالش افزایش قیمت قرارداد یا تعویق موعد تحویل پروژه مواجه می‌شوند؛ مدیران شهرستان در تخصیص اعتبارات حساس و پیگیر باشند.

Share