موافقت وزیر ورزش با اعطای یک تخته تشک کشتی و مجموعه اقلام ورزشی به صومعه سرا

رایزنی دلخوش با وزیر ورزش برای پیگیری مشکلات سپیدرود، داماش و ملوان

سیدکاظم دلخوش اباتری به منظور پیگیری مشکلات سپیدرود، داماش و ملوان بندرانزلی و همچنین کمبود برخی اقلام ورزشی در شهرستان صومعه سرا با مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  سیدکاظم دلخوش اباتری به منظور پیگیری مشکلات سپیدرود، داماش و ملوان بندرانزلی و همچنین کمبود برخی اقلام ورزشی در شهرستان صومعه سرا با مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، دیدار کرد.
در این جلسه که در دفتر وزیر انجام شد؛ نماینده صومعه سرا به تشریح مشکلات تیم‌های ریشه دار و پرهوادار فوتبال استان گیلان پرداخت و خواستار توجه ویژه به این تیم‌ها شد.

درخواست رفع مشکلات مالی و مالکیتی سپیدرود و داماش
سید کاظم دلخوش در بخشی از صحبت‌های خود، به بیان مشکلات دو تیم پرطرفدار سپیدرود و داماش پرداخت و بر ضرورت رفع مشکلات این دو تیم قدیمی و پرهوادار گیلان تاکید کرد.
نماینده صومعه سرا مسائل مالکیتی را مهم‌ترین مشکل این دو تیم دانست و تصریح کرد: در نتیجه بلاتکلیفی مالکیتی، بحران‌های مالی فراوانی برای این دو تیم به وجود آمده است.
دلخوش تیم‌های ریشه دار فوتبال گیلان را بخشی از هویت مردم این استان برشمرد و از وضعیت مبهم داماش و حضور سپیدرود در لیگ دو ابراز نگرانی کرد.
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مباحث مالکیتی، زمینه ساز بحران‌های متعدد برای سپیدرود و داماش بوده است اظهار داشت: تیم‌هایی که در سال‌های اخیر در سطح اول فوتبال کشور و فینال جام حذفی حضور داشته‌اند امروز حال و روز خوشی ندارند و باید هرچه سریعتر به مشکلاتشان رسیدگی شود.

درخواست بخشودگی انضباطی ملوان بندرانزلی با توجه به درخواست اعاده دادرسی
نماینده ادوار هفتم، هشتم، دهم و یازدهم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به درخواست اعاده دادرسی ملوان به فدراسیون فوتبال در خصوص محرومیت دو جلسه‌ای مازیار زارع سرمربی این تیم و محرومیت ملوان از انجام دو بازی خانگی، خواستار مساعدت قانونی ویژه وزیر و بخشودگی کامل موارد مذکور شد.
سید کاظم دلخوش همچنین با اشاره به درخواست باشگاه ملوان از وزیر ورزش، به منظور رفع مشکلات مالی سال‌های گذشته این تیم که منجر به باز شدن پرونده‌های متعدد انضباطی در فیفا و همچنین داخل کشور شده است، خواستار ارائه راهکاری جهت حفظ تیم‌های ریشه دار و پرهوادار فوتبال گیلان و رفع مشکلاتشان به عنوان یک سرمایه اجتماعی شد.
محرومیت‌های اشاره شده برای ملوان، با رای کمیته انضباطی و کمیته استیناف اعلام شده است.

موافقت وزیر ورزش با اعطای یک تخته تشک کشتی و مجموعه اقلام ورزشی به اداره ورزش صومعه سرا
به گزارش حرف تازه، نماینده صومعه سرا در ادامه دیدار خود با وزیر ورزش خواستار اعطای تشک کشتی و تاتامی و اقلام ورزشی به اداره ورزش و جوانان این شهرستان شد که این موضوع مورد موافقت وزیر ورزش و جوانان قرار گرفت.
پیگیری مشکلات روز ورزش و شرایط مالی سخت تیم‌های فوتبال استان گیلان، از دیگر محورهای نشست نایب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی با وزیر ورزش بود.
شایان ذکر است به جز داماش که با وضعیت مبهمی مواجه شده است، ملوان بندرانزلی، چوکای تالش و شهرداری آستارا نمایندگان گیلان در لیگ یک هستند.

Share