سرمربی تیم بانوان ملوان بندرانزلی در گفتگو با دیارمیرزا:

چند بازیکن به لیست اصلی ملوان اضافه می‎شوند | مسئولین از تیم بانوان ملوان حمایت کنند

معصومه جهانچی، سرمربی تیم بانوان ملوان بندرانزلی با اشاره به اینکه باید چند بازیکن به لیست اصلی خود اضافه کنیم، گفت: یکسری از بازیکنان با باشگاه‌های دیگر قرارداد بسته‌اند و ما برای اینکه در لیگ حضور خوبی داشته باشیم باید چندین بازیکن جذب کنیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معصومه جهانچی، سرمربی تیم بانوان ملوان بندرانزلی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیارمیرزا در خصوص آخرین وضعیت این باشگاه اظهار داشت: ملوان تیم ریشه‌داری در حوزه بانوان است و پس از پیشنهادی که از طرف باشگاه به بنده شد و طی جلساتی که با مدیران این تیم گذاشتیم به این جمع‌بندی رسیدیم که می‌توانم به باشگاه ملوان کمک کنم که در لیگ برتر حضور داشته باشد.

وی همچنین ادامه داد: یک هفته است که با تیم قرارداد بسته‌ام و در هفته گذشته تستی برای کسانی که علاقه‌مند به حضور در باشگاه ملوان هستند، برگزار کردیم که حدود ۷۰ نفر در این تست شرکت کردند و چند نفر را انتخاب کردیم که چند روزی با تیم ما تمرین کنند تا در پایان برخی از آنها به تیم اصلی اضافه شوند.

باید چند بازیکن به لیست اصلی خود اضافه کنیم

جهانچی با اشاره به اینکه باید چند بازیکن به لیست اصلی خود اضافه کنیم، گفت: یکسری از بازیکنان با باشگاه‌های دیگر قرارداد بسته‌اند و ما برای اینکه در لیگ حضور خوبی داشته باشیم باید چندین بازیکن جذب کنیم.

سرمربی تیم بانوان ملوان بندرانزلی افزود: بازیکنان حرفه‌ای و با تجربه‌ای نمی‌توانیم جذب کنیم زیرا آنها قرارداد خودشان را بسته‌اند و کار سخت شده است؛ سعی می‌کنیم با جذب بازیکنان جدید به تیم و غیرت و تعصبی که در بازیکنان وجود دارد، بتوانیم شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشیم.

وی در گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به اینکه بستن یک تیم جوان عواقب خودش را دارد، گفت: تا بازیکنان جوان بتوانند تجربه کسب کنند، سعی می‌کنیم بازیکنان را در کنار هم حفظ کنیم تا برای سال بعد حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشیم و هدف باشگاه نیز همین است.

جهانچی همچنین ادامه داد: سعی می‌کنیم با جذب چند بازیکن با تجربه در کنار بازیکنان جوان، این بازیکنان بتوانند تجربه لازم را کسب کنند تا خواسته باشگاه که سربلندی تیم بانوان است را به دست آورند.

برای یک فصل با ملوان قرارداد دارم

سرمربی تیم بانوان ملوان بندرانزلی مدت قرارداد خود با تیم ملوان بندرانزلی یک فصل عنوان کرد و گفت: سه تا چهار بازیکن شاخص که از گذشته در تیم بودند، همراه ما هستند اما فعلا بازیکن شاخص به تیم اضافه نکردیم اما با توجه به سیاست‌های باشگاه امیدواریم بتوانیم که اگر بازیکن شاخصی باقی مانده باشد به تیم اضافه کنیم زیرا در یک یا دو پست باید بازیکن شاخص و باتجربه اضافه کنیم.

وی با بیان اینکه تست‌گیری از بازیکنان علاقه‌مند و بی‌تجربه برای تیم فعلا تمام شده است، گفت: در حال حاضر اگر بازیکنان باتجربه‌ای بخواهد به تیم ما اضافه شود یا به ما معرفی شوند، سعی می‌کنیم در بین تمرینات خود از آنها استفاده کنیم.

مسئولین از تیم بانوان ملوان حمایت کنند

جهانچی در گفتگو با دیارمیرزا خواستار حمایت بیشتر از تیم بانوان ملوان شد و تصریح کرد: این تیم، خصوصی است بنابراین نیازمند حمایت مسئولین هستیم و امیدواریم تا از تنها تیم بانوان این استان حمایت لازم صورت گیرد.

وی در پایان تأکید کرد: به گونه‌ای نباشد که در افتخارات تیم همه حضور داشته باشند اما در زمانی که تیم بانوان ملوان که افتخارآفرینی زیادی هم کرده است و نیاز به کمک دارد، کسی حضور نداشته باشد.

Share