با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود؛

کناره‎گیری محمد احمدزاده از سرمربی‌گری ملوان | مازیار زارع گفت قصد همکاری با من را ندارد

محمد احمدزاده، سرمربی ملوان بندرانزلی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از این تیم جدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد احمدزاده، سرمربی ملوان بندرانزلی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به جدایی خود از ملوان اشاره کرد.

احمد زاده نوشت:

«دوستان زیادی محبت داشتن و پیگیر غیبت من در تمرینات این چند روز بودند. به همین دلیل وظیفه خودم دونستم در این باره به هواداران عزیز ملوان توضیح بدم.

از فصل پیش که دو فرزند بزرگ ملوان با همدلی در داخل و بیرون زمین به من کمک کردند تا در اون شرایط سخت تیم در لیگ حفظ بشه و در هفته های پایانی با بازیکنان جوانش به میدان بره هدفم این بود که در شرایط مناسب و کم فشار مسئولیت تیم رو به این دو نفر بعد از اینکه تجربه لازم برای هدایت این تیم بزرگ رو پیدا کردند واگذار کنم.

اما این فصل که بحث مالکیت به دغدغه‌های فنی ما اضافه شد شرایط تغییر کرد چون این حق مسلم مالک هر مجموعه است که نفراتش رو خودش انتخاب کنه و از اونجایی که بعد از مدتی اختلاف نظر، مازیار به من گفت که قصد همکاری با من به عنوان مربی رو نداره، با این وجود با مشورت پژمان به کارم ادامه دادم تا شاید نظرش تغییر کنه اما با ادامه غیبت مازیار در تمرینات و شایعات نادرستی که هر روز توسط عوامل افراد شکست خورده انتخابات که دستشون از ملوان کوتاه شده بود در این باره منتشر می‌شد تصمیم گرفتم برای جلوگیری از حاشیه در این زمان حساس که تیم بیشتر از همیشه به آرامش نیاز داره و برای حفظ احترامم دست مدیران جوان باشگاه که زمانی شاگردهای من بودن رو برای ادامه راه باز بذارم.

به هر حال شاید فکر می‌کنن الان با توجه به رفع مصدومیت بازیکن‌ها و شرایط مناسب زمین و بازی با تیم‌های نیمه پایین جدول وقت مناسبی باشه که جوان‌ترها سکان هدایت تیم رو در دست بگیرن و من با توجه به توانایی که در مازیار می‌بینم خیلی امیدوارم که از این آزمون سربلند بیرون میاد اما اگر شکستی هم در کار باشه قطعا من بیش از هر کسی در اون سهیم خواهم بود و نه الان و نه در پایان بازی‌ها قصد شونه خالی کردن از مسئولیتم به عنوان سرمربی رو ندارم.»

Share