از هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور صورت گرفت؛

شکستی دیگر در کارنامه ملوان ثبت شد | احمدزاده از هدایت ملوان کناره‌گیری کرد

از هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور(لیگ آزادگان) دو تیم ملوان بندرانزلی و استقلال خوزستان در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود استقلال خوزستان به پایان رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور(لیگ آزادگان) دو تیم ملوان بندرانزلی و استقلال خوزستان در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود استقلال خوزستان به پایان رسید.

گل‌های بازی را سعید حلافی در دقیقه ۶۸ بازی و از روی نقطه پنالتی برای ملوان بندرانزلی همچنین علی هلیچی در دقیقه ۵۱ و فرید امیری در دقیقه ۹۵ بازی برای استقلال خوزستان به ثمر رساندند.

گفتنی است حکیم نصاری بازیکن تیم استقلال خوزستان در دقیقه ۷۵ بازی یک پنالتی را از دست داد.

به گزارش دیارمیرزا، ملوان با این شکست و کسب ۲ امتیاز از ۹ بازی خود به طور موقت در رده هفدهم جدول هجده تیمی لیگ دسته اول باقی ماند.

شایان ذکر است که در هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، ملوان بندرانزلی روز چهارشنبه ۸ آبان باید در تهران به مصاف بادران این شهر برود.

احمدزاده از هدایت ملوان کناره‌گیری کرد

احمدزاده دقایقی پیش در نشست مطبوعاتی پس از دیدار شکست بار مقابل استقلال خوزستان این تصمیم را با خبرنگاران در میان گذاشت.

ملوان که امروز در هفته نهم مسابقات لیگ یک در ورزشگاه تختی انزلی برابر استقلال خوزستان قرار گرفته بود، در نهایت با گل دقیقه ۹۵ فرید امیری به سهراب بختیاری زاده و تیم جوانش باخت تا با دو امتیاز در رده آخر جدول باقی قرار گیرد.

بعد از این شکست احمدزاده مقابل خبرنگاران قرار گرفت و از تصمیم مهمی پرده برداشت. او به خبرنگاران گفت: با توجه به اتفاقات و شکست‌هایی که در این چند هفته داشتیم و از مازیار زارع و پژمان نوری می‌خواهم که با کناره گیری من موافقت کنند. وی در ادامه سخنان جالب تری به زبان آورد و به خداحافظی اش از دنیای فوتبال را رسمی کرد. او به طور واضح به خبرنگاران گفت دیگر در فوتبال فعالیت رسمی نخواهد داشت.

 

Share