با حضور فرمانده سپاه قدس

افتتاح ۲۵ واحد مسکن محرومین در شهرستان فومن

با حضور محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن و سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس استان گیلان، ۲۵ واحد مسکن محرومین در شهرستان فومن افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در راستای محرومیت زدایی و ارائه خدمات به مستضعفین، ۲۵ باب مسکن محرومین در شهرستان فومن با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه و سایر مسئولین شهرستان فومن به مالک آن تحویل داده شد.
محسنی در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدر، همکاری و همدلی عمومی در شهرستان در ایام شیوع بیماری کرونا را یادآور همدلی و تعاون در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: ادارات، مسئولین، بسیجیان و گروه های جهادی، اصناف و مردم کار ارزشمندی انجام دادند.
وی با بیان این که بخشی از زحمات و خدمات سپاه پاسداران امروز در این مراسم به بهره برداری می رسد، اظهار امیدواری کرد که با ادامه همین روحیه همدلی و همکاری، خدمات بیشتری به مردم شریف شهرستان به ویژه نیازمندان ارائه شود.
سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس استان نیز در این مراسم اظهار کرد: باید در خدمات رسانی به مردم از هیچ کوششی فروگذار نکرد و در برابر ناملایمتی ها و سختی ها مقاومت کرد.
وی در ادامه سخنان خود، از حمایت و اهتمام سپاه استان در تسریع و تکمیل این برنامه ارزشمند خبر داد و افزود: تکیه بر ظرفیت گروه های جهادی می تواند زمینه ساز خدمات برجسته و سریع به نیازمندان باشد.
عبدالله پور در ادامه، خواستار توجه به محرومیت های عمومی نظیر آب روستایی شد و افزود: باید از هر ظرفیت ممکن به منظور رفع محرومیت ها استفاده شود.
ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فومن در سال جاری احداث تعداد ۸۰ باب مسکن محرومین را در دستور کار دارد و تا کنون ۵۰ واحد را احداث و به مالکان آن تحویل داده است و ساخت واحدهای باقی مانده، تا دهه فجر سال جاری پایان خواهد یافت.
همچنین هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در ساخت ۱۰ واحد از این منازل مشارکت کرد که با حضور امیر رحمانی فرمانده نیروی زمینی ارتش در ابتدای هفته دولت سال جاری به مالکان تحویل داده شد.
به منظور ساخت هر یک از این منازل، مبلغ ۸۰ میلیون تومان هزینه شده است.

Share