بهراد ذاکری در جلسه شورای شهر رشت؛

آقای احمدی برای رشت چه کردید؟ | اگر با دولت مخالفید چرا با استاندار همراهی می‌کنید؟!

ذاکری گفت: رتبه اشتغال‌زایی شهرستان رشت در زمان فرمانداری محمد احمدی در این شهرستان رتبه آخر بوده است. عنوان کنید که برای رشت چه کردید؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیدمحمد احمدی در جمع اعضای شورای شهر رشت، هوشمندسازی را اولویت برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت: پیاده‌سازی و راه اندازی سامانه کنترل پروژه‌ها و قراردادهای شهرداری یکی از برنامه‌های من است. اجرای پروژه‌های عمرانی مشترک با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، بازگشایی معابر و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرداری از دیگر برنامه‌های احمدی بود.

فرماندار اسبق رشت با بیان اینکه برخی معتقدند بنده فردی بداخلاق و تندخو هستم، افزود: بنده معتقدم سازمانی که در آن اقتدار باشد می‌تواند به اهدافش دست پیدا کند.

بهراد ذاکری عضو شورای شهر رشت در این جلسه خطاب به احمدی گفت: در روز استیضاح شهردار سابق نامه‌ای امضا شد که شرط رفتن حاج محمدی، انتخاب شما (احمدی) است. برخی از عزیزان می‌گویند چون قول دادند این دین بر گردن آن‌ها است که شما را انتخاب کنند. از شما می‌پرسم که آیا این مساله را تایید می‌کنید و این دین بر گردن عزیزان را قبول دارید؟!

وی گفت: در صفحه اینستاگرام شما مشاهده شده که نقدهای وارد شده به دولت را لایک می‌کنید. اگر مخالف عملکرد دولت هستید چرا هنوز دارید با استاندار گیلان همراهی می‎کنید؟!

ذاکری ادامه داد: رتبه اشتغال‌زایی شهرستان رشت در زمان فرمانداری شما در این شهرستان رتبه آخر بوده است. عنوان کنید که برای رشت چه کردید؟

این عضو شورا در پایان گفت: علت استعفای شما از معاونت توسعه منابع استانداری و شرکت در پروسه انتخابات و همچنین کناره گیری از انتخابات را توضیح دهید.

Share