ذاکری در جلسه شورای شهر رشت؛

نهادهای مختلف گزینه‌های خود را به عنوان شهردار رشت به شورا تحمیل نکنید

عضو شورای شهر رشت اظهار کرد: اگر برای کسی جایگاهی ندارید، نباید به شورا فشار بیاورند و آن شخص را به عنوان شهردار به شورا تحمیل کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یکصد و شصت و سومین جلسه شورای شهر با حضور اعضای شورا و با تاخیر حدود یکساعته شامگاه روز چهارشنبه با دستور انتخاب شهردار برگزار شد.

رییس شورای شهر رشت در ابتدای جلسه با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: جنگی نابرابر را نظام سلطه بر ما تحمیل کردند اما با مقاومت مردم ایران و با الهام گرفتن از وقایع عاشورا دو پیروزی بزرگ به دست آوردیم که یکی ندادن یک وجب از خاک کشور به بیگانگان بوده و پیروزی دوم این بود که صدام به عنوان یک متجاوز در دنیا معرفی شد.

در ادامه جلسه بهراد ذاکری عضو شورای شهر با بیان اینکه بعد از انتخاب نصرتی، شورا روند درستی را برای انتخاب شهردار طی نکرد، گفت: نباید شورا مجددا تصمیم های غلط گذشته را تکرار کند.

عضو شورای شهر رشت با تذکر به دخالت افراد، نهادها و دستگاه ها به بحث انتخاب شهردار رشت اظهار کرد: اگر برای کسی جایگاهی ندارید، نباید به شورا فشار بیاورند و آن شخص را به عنوان شهردار به شورا تحمیل کنند.

ذاکری اظهار داشت: شهر رشت دیگر توان اشتباهات را ندارد و انتخاب شهردار نباید صرف دوستی و رفاقت صورت گیرد. بنده از گفتن حقیقت ابایی ندارم و برای شفاف شدن موضوع تا استعفا هم ادامه می‌دهم.

Share