اظهارات تند رمضانپور نرگسی در جلسه شورا؛

بزنید بر دهان افرادی که می‌گویند شورا منحل شود!

رییس شورای شهر رشت سید محمد احمدی فرماندار اسبق رشت و عیسی مهدوی فرماندار کنونی تالش را به عنوان کاندیدای تصدی‌گری شهرداری رشت معرفی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یکصد و شصت و ششمین جلسه فوق العاده شورای شهر رشت با حضور اعضای شورا عصر روز چهارشنبه برگزار شد.

رییس شورای شهر رشت در ابتدای جلسه با اشاره به لغو جلسات پیشین گفت: در همه مجالس دنیا برای برخی تصمیمات چند جلسه وقت می‌گیرند تا مهلت بیشتری داشته باشند.

احمد رمضانپور نرگسی با بیان در دو جلسه گذشته دوستان به دنبال پیدا کردن راهکار مناسب بودند گفت: اما متاسفانه برخی برای خودشیرینی با بیان خبر انحلال شورا، اذهان عمومی را تشویش کردند.

وی افزود: در مقابل این حرف‌ها فرماندار و مدیران استانی سکوت کردند اما باید بزنند توی دهن این افراد! مگر انحلال شورا به همین سادگی است و قانون گذار برای دوسوم اعضای شورا جایگزین قرار داده است.

رمضانپور نرگسی تصریح کرد: این حرف‌ها پایه و اساس ندارد و بدانند که کشور حساب و کتاب دارد. شورای پنجم مظلوم، اقدامات خوبی انجام داده است و امیدوارم در آینده همه کارهای زیر بنایی را متوجه شوند و با انتخاب یک شهردار بومی این پروژه‌ها به اجرا درآیند.

در ادامه جلسه، رییس شورای شهر رشت سید محمد احمدی فرماندار اسبق رشت و عیسی مهدوی فرماندار کنونی تالش را به عنوان کاندیدای تصدی‌گری شهرداری رشت معرفی کرد.

Share