در جلسه شورای شهر رشت عنوان شد؛

لزوم پاسداشت سالروز تشکیل جمهوری گیلان؛ در این مورد همه روزه سکوت گرفته‎اند

زاهد با اشاره به ۱۶ خرداد سالروز تشکیل جمهوری گیلان به رهبری میرزا کوچک خان جنگلی اظهار کرد: متاسفانه در این مورد همه روزه سکوت گرفته‎اند.

 اختصاصی ایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یکصد و چهل و چهارمین جلسه شورای شهر رشت عصر روز شنبه با حضور اعضای شورا برگزار شد.

فرهام زاهد عضو شورای شهر رشت بر لزوم برخورد با فساد در شهرداری رشت گفت: از شهردار می خواهیم که به جد در این ورود کند البته تاکنون برخوردی از سوی شهردار در این زمینه ندیده ایم.

وی با اشاره به ۱۶ خرداد سالروز تشکیل جمهوری گیلان به رهبری میرزا کوچک خان جنگلی اظهار کرد: متاسفانه در این مورد همه روزه سکوت گرفته‎اند. اگر این سرمایه برای نقاط دیگر کشور بود یک کنگره به آن اختصاص می یافت اما متاسفانه در رشت هیچ اقدامی انجام نشده و امیدوارم در چند روز آینده گرامیداشتی در این زمینه برگزار شود.

کارکنان شهرداری نباید در دفاتر مهندسی حضور داشته باشند

به گزارش دیارمیرزا، بهراد ذاکری دیگر عضو شورای شهر رشت بر لزوم پاسداشت سالروز تاسیس جمهوری گیلان تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش بستری افراد در سی سی یو هستیم، گفت: مسافرتهای زیادی در این ایام انجام شده و باید سختگیری های بیشتری صورت گیرد.

ذاکری با تاکید بر لزوم نظارت در حوزه اسناد و املاک شهرداری گفت: دستگاه های نظارتی به این مقوله ورود کنند در غیر این صورت ضرر و زیان زیادی به بدنه شهرداری تحمیل می شود.

ذاکری با بیان اینکه با الکترونیکی کردن امور با فساد میتوان مبارزه کرد، افزود: در شورای پنجم مصوبه ای داشتیم مبنی بر اینکه کارکنان شهرداری نباید در دفاتر مهندسی حضور داشته باشند اما متاسفانه می بینیم که به صورت مستقیم این کار در حال انجام است.

Share