در جلسه شورا مطرح شد:

دولت از برخی مدیران تست آلزایمر بگیرد | انتقاد ذاکری از برخی نمایندگان مجلس

عضو شورای شهر گفت: در مورد انتخاب مدیران به دولت پیشنهاد می کنم که تست آلزایمر هم بگیرند زیرا برخی مدیران حرف هایی می‌زنند اما ظرف ۲۴ ساعت حرف خود را تغییر می‌دهند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بهراد ذاکری عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه برخی هر اتفاقی می افتد به گردن شهرداری می اندازند، یادآور شد: در مورد انتخاب مدیران به دولت پیشنهاد می کنم که تست آلزایمر هم بگیرند زیرا برخی مدیران حرف هایی می‌زنند اما ظرف ۲۴ ساعت حرف خود را تغییر می‌دهند.

وی که در رابطه با تخریب خانه ابتهاج و اظهارات ضدونقیض مدیرکل میراث فرهنگی گیلان سخن می گفت در ادامه افزود: انتظار دارم که جوابیه کتبی به میراث فرهنگی و گردشگری داده شود.

ذاکری در واکنش به انتقاد برخی نمایندگان مجلس گفت: نمایندگانی که در باب موضوع انتخاب شهردار از شورا انتقاد می‌کنند ابتدا باید کفایت برخی از آنها پیرامون موضوع بررسی صلاحیت شهردار منتخب بررسی و احراز شود.

وی در مورد انتخاب شهردار با انتقاد از برگزاری جلسه بررسی گزینه های شهرداری به صورت غیرعلنی گفت: رسانه‌ها رابط میان مردم و شورا  هستند. چه چیزی در جلسه غیر علنی وجود دارد که نباید رسانه و مردم بدانند؟ مصلحت اندیشی شورا سبب شده است که مردم کامل از اتفاقات مطلع نباشند.

Share