در جلسه شورای شهر رشت مطرح شد:

جذب: حتی یک روز حضور حاج محمدی برای رشت ضرر دارد | زاهد: اشتباه کردم که وارد شورا شدم

فرهام زاهد، عضو شورای شهر رشت گفت: به شخصه اشتباه کردم که وارد شورا شدم؛ فشارهایی بر ما وارد شد که اکنون به اینجا رسیده‌ایم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه فوق العاده شورای شهر رشت با دستور کار بررسی لوایح و استیضاح شهردار رشت و با حضور تمام اعضای شورا برگزار شد.

حجت جذب اظهار کرد: اعتقاد دارم تا زمانی که برخی از افراد در مسیر منافع فردی، زیاده خواهی و خودخواهی گام برمی‌دارند جامعه محکوم به رانت، آقازاده‌پروری و… است و تاریخ این موضوع را قضاوت می کند.

وی با تاکید بر اینکه شاهد تضییع حقوق پرسنل هستیم، گفت: شهردار هر ماه حقوق شخصی و حق بیمه‌اش را پرداخت می‌کند اما حق بیمه پرسنل را پرداخت نمی‌کند. سکوت باعث تضییع حقوق شهروندان می‌شود و این سکوت ها باعث شده است که رشت به جایگاه واقعی خود نرسد.

جذب افزود: کوتاهی در اجرای پروژه هایی مثل گیل لند، آسفالت و کود آلی صورت گرفته و رانت‌هایی بری برخی افراد حقیقی ایجاد شده تا جایی که حتی به خودشان اجازه می‌دهند که برای مدیران شهرداری خط و نشان بکشند.

عضو شورا یادآور شد: اگر قرار است نظارتی صورت بگیرد، انگشت اتهام به سمت شورا است و حوزه نظارتی باید یقه شورا را بگیرد.

وی گفت: کسانی که شهردار را همراهی می‌کنند، امیدوارم بتوانند در مقابل مردم پاسخ دهند و اعلام میکنم ماندن حاج محمدی در رشت حتی برای یک روز هم که شده برای شهر رشت ضرر دارد.

اشتباه کردم که وارد شورا شدم

به گزارش دیارمیرزا، فرهام زاهد دیگر عضو شورای شهر رشت گفت: بنده تندترین انتقادها را می‎پذیرم اما توهین به خصوص به خانواده‌های ما درست نیست. کامنت‌های توهین نگذارید که این کار درست نیست.

وی گفت: سعی کردم از وقتی که وارد شورا شدم به مردم دروغ نگویم و آنچه که درست است را انجام دهم؛ من به شخصه اشتباه کردم که وارد شورا شدم؛ فشارهایی بر ما وارد شد که اکنون به اینجا رسیده‌ایم؛ صد بار از مردم عذرخواهی می‌کنم؛ زمانی که آقای نصرتی رفت در بغل آقای حاجی‌پور گریه کردم، چون می‌دانستم چه اتفاقاتی قرار است بیفتد.

عضو شورای شهر رشت اظهار داشت: دو هفته است که استیضاح مطرح شده اما ۱۳ ماه شهردار داشته‌ایم و طرح‌ها و لوایح وجود داشت که انجام نشده است؛ من با حاج‌محمدی مخالفم و همینجا این را اعلام می‎کنم.

Share