رئیس شورای شهر رشت؛

شورایِ شهرداری نیستیم و نیامدیم که ساکت بمانیم| به تهران نامه فرستادند که در رشت مدام جنگ است

حاجی‌پور با بیان این مطلب که همه اعضا می‎توانند در تمام موارد شهر دخالت کنند، گفت: شورایِ شهرداری نیستیم و اینجا نیامدیم که ساکت بمانیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یکصد و چهل و پنجم شورای شهر رشت با حضور اعضای شورا برگزار شد.

اسماعیل حاجی‌پور، رییس شورای شهر رشت در ابتدای جلسه گفت: در شهر افراد مظلومی داریم که خدمات زیادی به جامعه ارائه کردند و هیچ چشم‎داشتی ندارند اما این وظیفه ما است که از آنها به عنوان چهره ماندگار معرفی کنیم.

وی ادامه داد: از کمیسیون فرهنگی می‌خواهم که این چهره‎ها که در زمینه‎های مختلف مانند ورزش، بازار، پزشکی و… شناسایی کند.

حاجی‌پور در ادامه با اشاره به گزارش سفر ضروری خود به تهران اظهار کرد: گزارشی به تهران ارسال شده بود که در رشت مدام جنگ، داد و بیداد است و بنده توضیح دادم که چنین چیزی نیست.

وی افزود: از دوستانی که اینگونه نامه‎ها را ارسال می‌کنند، می‎خواهم که ابتدا به خود ما بگویند، این کار درست نیست.

حاجی‌پور با اشاره به برگزاری جلسه مشترکی با دکتر نوبخت و حاج محمدی شهردار رشت در مورد رودخانه‎ها گفت: پیش‌بینی می‎کنم که تا پایان سال ۵۰ میلیارد تومان برای این کار تخصیص می‌یابد.

وی افزود: برای خرید ۵ دستگاه اتوبوس برای مسکن مهر به ۱۱ میلیارد تومان نیاز است که ۱۰ میلیارد تومان را دکتر نوبخت پرداخت می‎کنند و همچنین ۵ میلیارد تومان نیز برای رصدخانه کوشیار گیلانی در نظر گرفته شد.

حاجی‌پور در ادامه با بیان این مطلب که همه اعضا می‎توانند در تمام موارد شهر دخالت کنند، گفت: شورایِ شهرداری نیستیم و اینجا نیامدیم که ساکت بمانیم. با حکم کسی نیامده‌ایم بلکه با رای مستقیم مردم انتخاب شدیم و باید برای منافع مردم کار کنیم و حرف بزنیم.

Share