اظهارات عجیب علیپور در جلسه شورای شهر رشت:

چرا نمی‌توانم یک نیروی جدید وارد شهرداری یا یک مدیری را جابجا کنم!

علیپور با تاکید بر اینکه در صحن شورای شهر رشت بنده نمی‌توانم یک نیرو وارد شهرداری رشت کنم، افزود: چه طور برخی از اعضای شورای رشت دائما در حال ورود نیرو به مجموعه شهرداری هستند؟!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یکصد و هفتمین جلسه شورای شهر رشت با حضور اعضای شورا برگزار شد.

همه اعضای شورای شهر رشت توانمند هستند | مظلوم‌ترین تشکیلات اداری شهرداری است

اسماعیل حاجی‌پور، رییس شورای شهر رشت در ابتدای این جلسه گفت: روز تعاون را به همه تلاشگران این عرصه تبریک می گویم اما امیدوارم که تعاون به جایگاه واقعی خود برگردد.

وی افزود: امیدوارم در پایان دوره پنجم شورای شهر رشت هم اعضای شورا شاد باشند و هم مردم، زیرا رضایت خدا در شاد کردن مردم است.

حاجی‌پور با بیان اینکه همه اعضای شورای شهر رشت توانمند هستند، اظهار داشت: از همه همکاران شورایی خود می‌خواهم که به بنده در ارائه خدمت به مردم کمک کنند و همچنین از همه مسئولان به ویژه استاندار گیلان می‌خواهیم که در حل مشکلات شهر رشت یاری‌گر ما باشند.

رییس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه مظلوم‌ترین تشکیلات اداری شهرداری است، اظهار داشت: متاسفانه شاهد این هستیم که چندین بار حساب شهرداری بسته می‌شود.

وی افزود: شورانشینان چندهزار رای دارند و باید قدر خود را بدانند و ان‌شاءلله در مقابل مردم شرمنده نباشیم.

اعضای شورا در انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر رشت برای پُست و مقام لهلهه می زنند!

محمدحسن علیپور، عضو دیگر شورای شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه اعضای شورا در انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر رشت برای پُست و مقام لهلهه می زنند!، اظهار کرد: بنده به عنوان یک پاکبان و پدیده انتخابات وارد صحن شورای شهر رشت شدم و متوجه شدم که در شورا فضای رفاقتی حاکم نیست.

وی با تاکید بر اینکه در صحن شورای شهر رشت بنده نمی‌توانم یک نیرو وارد شهرداری رشت کنم، افزود: چه طور برخی از اعضای شورای رشت دائما در حال انتقال نیرو به مجموعه شهرداری هستند اما بنده نمی‌توانم یک نیروی جدید وارد شهرداری و یا یک مدیری را جابجا کنم و از این بابت بسیار گلایه دارم!

Share