مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد:

۴ پروژه ورزشی شهرستان لنگرود در اولویت کار قرار دارد | وضعیت بودجه‌ای مناسبی نداریم

مریم بخشی اظهار کرد: در مورد ۴ پروژه نیمه تمام شهرستان لنگرود، ۲ مورد از جمله احداث سالن باستانی و زمین چمن مصنوعی در اولویت تخصیص اعتبار پروژه‌های امسال قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان لنگرود که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، نماینده مردم در مجلس و فرماندار برگزار شد، اجرای ۴ پروژه ورزشی مورد تاکید قرار گرفت.

مریم بخشی با اشاره به شیوع کرونا و تاثیر آن بر روند تخصیص اعتبارات گفت: متاسفانه امسال از وضعیت بودجه‌ای مناسبی برخوردار نیستیم، اما با توجه به اینکه ورزشکاران شهرستان لنگرود همواره با کسب مدال‌های رنگارنگ موجب درخشش و ارتقا جایگاه ورزشی استان گیلان شده‌اند لذا در مورد ۴ پروژه نیمه تمام این شهرستان، ۲ مورد از جمله احداث سالن باستانی و زمین چمن مصنوعی در اولویت تخصیص اعتبار پروژه‌های امسال قرار خواهد گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد که با کمک نماینده و فرماندار محترم بتوانیم گام‌های موثری برداشته و عملکرد خوبی را در این شهرستان به ماندگار بگذاریم.

در ادامه فرماندار لنگرود یکی از دغدغه‌های اساسی حوزه ورزش را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عنوان کرد و تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه ها را خواستار شد.

چند پروژه ورزشی نیمه تمام در این شهرستان داریم

سیروس شفقی، فرماندار لنگرود افزود: چند پروژه ورزشی نیمه تمام در این شهرستان داریم که انتظار داریم با جذب اعتبارات مورد نیاز و تخصیص آن مراحل احداث و تکمیل پروژه‌های سالن باستانی و زمین چمن مصنوعی کومله و سالن‌های ورزشی ملاط–خالکیاسر در دستور کار قرار گیرد.

به دنبال راهکار و پیگیری جهت پروژه‌های نیمه تمام ورزشی لنگرود هستیم

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشکر از حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان، گفت: ما به دنبال راهکار و پیگیری جهت پروژه‌های نیمه تمام ورزشی این شهرستان هستیم و امیدواریم رهاورد این نشست پیگیری در خصوص تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان و ایجاد و توسعه مجموعه های ورزشی جدید باشد.

پرویز محمدنژاد با اشاره به اهمیت ورزش در پیشگیری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد، گفت: در این راستا اداره کل ورزش و جوانان و ادارات شهرستان نقش مهمی را بر عهده دارند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس تصریح کرد: اگر بخواهیم ورزش شهرستان در مسیر پیشرفت قرار گیرد لازم است روسای مربوطه با درایت و تلاش و برنامه‌ریزی پیش بروند و در این بین استفاده از ظرفیت جوانان و همچنین استفاده بهینه از تمامی پتانسیل‌های موجود مسئله‌ای است که اداره ورزش و جوانان باید به آن توجه ویژه کند.

خواستار تخصیص اعتبار در سال ۹۹ هستیم

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در ادامه ضمن ارائه گزارش از عملکرد اداره ورزش و جوانان گفت: با توجه به امکاناتی که از گذشته در شهرستان موجود بوده و ورزش نیز خاستگاه ویژه‌ای در آن دارد و رشد خوبی داشته انتظار داریم با گذر زمان شاهد پیشرفت و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام باشیم.

ناصر شهدی با تاکید بر پتانسیل موجود شهرستان لنگرود در امر توسعه فضاهای ورزشی؛ از فرماندار، نماینده و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خواستار تخصیص اعتبار در سال ۹۹ به منظور تکمیل و بهره‌برداری پروژهای نیمه تمام شد.

لازم به ذکر است بازدید از پروژه های نیمه تمام از جمله احداث سالن باستانی و زمین چمن مصنوعی کومله از دیگر برنامه های مدیرکل ورزش و جوانان در شهرستان لنگرود بود.

Share