مدیرعامل آبفای گیلان تاکید کرد؛

برنامه منسجم وزارت نیرو برای تأمین آب لاهیجان| ارتقاء خدمات برای مردم باید ملموس باشد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در معارفه مدیر امور آبفای لاهیجان گفت: اعتلای شرکت و ارتقاء خدمات برای مردم باید ملموس باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان ضمن تقدیر از تلاش همکاران در ایام مقابله با ویروس کرونا و ارائه خدمات بی وقفه مجموعه کارکنان این شرکت در تأمین آب شهروندان اظهار داشت: هدف از یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی ارائه خدمات بهتر به مردم با توجه به ظرفیت های هر دو شرکت است.

وی همچنین گفت: وزارت نیرو از این یکپارچه سازی چند هدف داشته است که باید تأمین شود و مهمترین آن ارائه خدمات مطلوب به آحاد مردم در کشور است بنابراین با هدف گذاری درست باید بر پایه آن حرکت نمود و اقدامات خاص و ویژه انجام داد به نحوی که آحاد مردم احساس کنند اتفاقات بهتری در این قالب رخ می دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با تأکید بر تلاش و کوشش مضاعف در راستای رسیدن به این هدف تصریح کرد: خواسته مردم بسیار فراتر از امکانات ماست و باید با ارائه خدمات بهتر، مزایای این طرح برای مردم ملموس شود.

وی پیشبرد اهداف شرکت را در همکاری و پیروی کارکنان از دستورات مدیر شهرستان عنوان کرد و افزود: باید در جهت منافع شرکت گام برداشت و از فرصت ها بهره برد و با برنامه ریزی مناسب حرکت نمود و اعتلای شرکت مورد توجه ویژه مدیران قرار گیرد.

افزایش ظرفیت تأمین آب شهرستان لاهیجان با بهره برداری از فاز دوم تصفیه خانه بزرگ آب گیلان

همچنین مدیرعامل شرکت آبفای گیلان در نشست فرمانداری لاهیجان که با حضور نماینده مردم شهرستان لاهیجان و سیاهکل به منظور معارفه مدیر امور آبفای لاهیجان برگزار شد بر افزایش ظرفیت تأمین آب لاهیجان با توجه به بعد گردشگری منطقه تأکید کرد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی اظهار داشت: مهمترین هدف وزارت نیرو از اجرای این طرح ارائه خدمات بهتر به آحاد مردم در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه اکثر روستاهای لاهیجان تحت پوشش خدمات آبرسانی قرار دارند تصریح کرد: با توجه به مشکلات کمبود آب این روستاها، سهمیه آب انتقالی به لاهیجان افزایش یافته است و با بهره برداری از فاز دوم تصفیه خانه بزرگ آب گیلان بر این ظرفیت افزوده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با تأکید بر مدیریت تأمین آب استان در تابستان اظهار داشت: رفع مشکلات این حوزه با مطالعات به روش مهندسی مجدد در دستور کار است که با توجه به نصب پمپ مستقیم بر روی شبکه توزیع آب توسط مشترکین امیدواریم به کمک دهیاران و همیاری مشترکین این موضوع مرتفع شود و با نصب مخزن ذخیره آب در منازل شاهد افت فشار و کدورت آب نباشیم.

حسینی همچنین تصریح کرد: لاهیجان به لحاظ بعد گردشگری بسیار حائز اهمیت است و در تابستان نیز مصرف آب این شهرستان به شدت افزایش می یابد که وظیفه مجموعه آب و فاضلاب گیلان را در تأمین آب مشترکین این خطه سنگین تر می نماید و باید توجه ویژه و خاص به آن داشت.

وی با تأکید بر اینکه مجموعه وزارت نیرو در خصوص تأمین آب شهرستان لاهیجان برنامه منسجم دارد، تصریح کرد: با رفع نشت خط انتقال شرق گیلان ۵۰ لیتر در ثانیه به ظرفیت تأمین آب این شهرستان افزوده شد و با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش مصرف آب، ۱۵ لیتر در ثانیه نیز به ظرفیت تأمین آب رودبنه افزوده شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان ارتقاء سایت شهید خوش سیرت را جهت افزایش تأمین آب مناطق شرقی گیلان از دیگر اقدامات این حوزه برشمرد و افزود: اجرای رینگ دور شهر رودبنه نیز که توسط شرکت آب منطقه ای در حال اجراست افت فشار آب در شبکه توزیع را در بخشی از مناطق لاهیجان مرتفع خواهد نمود.

در ادامه با تقدیر از تلاش حامد حسن نژاد طی ایام مدیریت در شهرستان لاهیجان و سید فخرالدین حزنی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی لاهیجان، کامبیز اسماعیلی به عنوان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان لاهیجان در پی این یکپارچه سازی معرفی شد.

Share