ا اعتبار یک میلیارد و صد میلیون تومان

افتتاح راه روستایی مژده شهرستان شفت با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، با اعتبار یک میلیارد و صد میلیون تومان پنج کیلومتر راه روستای مژده شهرستان شفت آسفالت شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، با اعتبار یک میلیارد و صد میلیون تومان پنج کیلومتر راه روستای مژده شهرستان شفت آسفالت شد.

photo_2015-08-14_16-42-49به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از شفت ,صبح امروز راه روستای مژده شهرستان شفت از بخش مرکزی با حضور میر شفیع معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی و مهندس خاوری مدیر کل راه و شهرسازی گیلان ،عاشوری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس ،فرماندار ، معاون فرماندار و بخشدار مرکزی افتتاح شد.
یونس محمودی فرماندار شفت در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولان کشوری و استانی گفت:راهی که امروز افتتاح می شود از چالشی ترین مسائل و معضل مردم منطقه بوده و امروز با همت مسئولان استانی و نماینده با اعتبارات ویژه آسفالت و برای افتتاح تکمیل شد.
محمودی رفع معضل راه روستای مژده را حاصل تلاشها و پیگیری بخشدار و دهیار خواند و افزود:امیدوارم تداوم در برطرف نمودن مشکلات روستائیان در بخش آسفالت و روکش منقطع راهها ادامه داشته باشد.
فرماندار شفت پیشرفت شهرستان وارتباط آن با مرکز استان را از مطالبات مردم منطقه از نماینده و مدیران استان خواند و گفت: دادن امکانات به روستاها و اسفالت راهها که از اهتمام دولت تدبیر و امید است می تواند تفاوت جاده ای روستاها را با جاده های مراکز کشور به صفر رسانده و از مرگبار بودن جاده جلوگیری کند.

۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه آسفالت راه روستایی مژده

photo_2015-08-14_16-43-00نماینده مردم فومن و شفت با بیان اینکه ما در ماه مبارک رمضان به مردم منطقه قول دادیم که این راه را آسفالت کنیم افزود: امروز خوشحالیم که این وعده عملی شده و سرعت عبور و مرور افزایش پیدا کرده است.
ناصر عاشوری با اشاره به اینکه ما امروز شاهد آسفالت ۵ کیلومتر راه روستای مژده هستیم اظهار کرد:امروز برای هر ۱ کیلومتر آسفالت جاده ۲۲۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است و برای این راه ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
وی از آبرسانی به این روستا و روستاهای همجوار خبر داد و گفت: پروژه گاز رسانی سومین پروژه ای است که به همت دولتمردان دولت روحانی در روستاها شاهد آن خواهیم بود.

باید برای روستاییان امکانات فراهم شود
میر شفیع معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی در جمع روستائیان بخش مرکزی شهرستان شفت گفت:خوشحال هستیم که امروز این پروژه  با دستان پدر شهید نجفی نیا در این روستا افتتاح می شود .
وی جمعیت شهرستان شفت را جمعیتی روستایی خواند و گفت: برای تثبیت این جمعیت و ماندگاری انها در روستا باید امکانات به روستائیان داده شود.

وی خطاب به مردم روستای مژده گفت: خداوند نعمتهایش را به شما ارزانی داشته و آنچه من امروز در زمینهای کشاورزی می بینم این است که شما از نعمت زیادی برخوردارید.
میر شفیع از مردم روستا خواست تا در حفظ و نگهداری این جاده کوشا باشند و جاده را از آبهای سطحی محفوظ نگهدارند .
وی دادن امکانات اولیه شامل برق و گاز و آب و راه روستایی خوب را مهمترین عامل ماندگاری جمعیت روستایی و جلوگیری از مهاجرت خواند.
میر شفیع و هیئت همراه امروز همچنین از جاده خاکی روستای لاقان بازدید نمودند.

Share