پس از تائید مصوبه توسط فرمانداری رشت؛

کمک مالی دولت به سپیدرود رشت و داماش گیلان در خوان آخر+ سند

لایحه‌ی کمک به دو تیم سپیدرود رشت و داماش گیلان در خوان آخر قرار گرفته است و منتظر دستور پرداخت شهردار رشت به مدیریت مالی است تا به حساب دو باشگاه پرطرفدار گیلانی واریز شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت اعلام کرد: لایحه‌ی کمک مالی که در صحن شورای شهر با اکثریت صددرصدی اعضای شورا به تصویب رسیده بود، پس از امضای شهردار رشت مورد تایید و امضای فرماندار کلانشهر رشت نیز قرار گرفت و اکنون در انتظار دستور پرداخت شهردار رشت به مدیریت مالی شهرداری می‌باشد.

کمکی که استاندار گیلان از زمستان سال گذشته دستور پرداختش را صادر کرده بود به دلیل مشکلات اداری پرداخت نشد و در جلسه شورای تامین استان راه‌های جذب اعتبار مصوب استاندار و رییس سازمان برنامه و بودجه استان، مورد بررسی قرار گرفت و پرداخت این کمک به شهرداری رشت محول شد که در این راه استاندار، دادستان، معاون سیاسی امنیتی، رییس سازمان برنامه استان، فرماندار، مدیرکل ورزش و جوانان، شهردار و اعضای شورای شهر کلانشهر رشت مساعدت و همکاری های لازم را به عمل آوردند.

در ادامه پس از ارایه‌ی لایحه‌ی دو فوریتی ناصر حاج‌محمدی به شورا، اعضای شورای شهر با اکثریت مطلق به لایحه رای موافق دادند و پس از آن لایحه‌ی مذکور مورد تایید و امضای شهردار و فرماندار محترم رشت نیز قرار گرفت.

بنابراین گزارش، اکنون لایحه‌ی کمک به دو تیم سپیدرود رشت و داماش گیلان در خوان آخر قرار گرفته است و منتظر دستور پرداخت شهردار رشت به مدیریت مالی است تا به حساب دو باشگاه پرطرفدار گیلانی واریز شود.

گفتنی است، مبلغ فوق بصورت اسناد خزانه از سوی دولت در اختیار شهرداری قرار گرفته است.

Share