حاجی پور در گفتگو با دیارمیرزا: مردم در خانه بمانند

درب‌های باغ رضوان و وادی تازه آباد در پنجشنبه آخر سال بسته است

رئیس شورای شهر رشت گفت: برای منع تجمع و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، درب های باغ رضوان و وادی تازه آباد در پنجشنبه آخر سال بسته خواهد بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رییس شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با اشاره به اینکه که همه ساله در آستانه سال نو مردم بر سر مزار عزیزانشان حضور می یابند، اظهار کرد: متاسفانه امسال با شیوع ویروس کرونا در کشور و با حفظ احترام به مقام شامخ شهدای عزیز و اهل قبور از مردم می‌خواهیم تا زیارت اهل قبور در پنج‌شنبه آخر سال را به زمان دیگری و پس از ریشه‌کن شدن ویروس کرونا موکول کنند.

اسماعیل حاجی پور با اشاره به اینکه از هرگونه تجمع در آرامستانهای شهر رشت جلوگیری خواهد شد، گفت: برای منع تجمع و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، درب های باغ رضوان و وادی تازه آباد در پنجشنبه آخر سال بسته خواهد بود.

وی ادامه داد:بنده به عنوان خادم مردم از همه آنها می خواهم که برای ریشه کن شدن این ویروس منحوس ترددهای خود را به حداقل برسانند و در خانه بمانند و همچنین برای زیارت اهل قبور از دور فاتحه ای نثار روح اموات بفرستند و قطعا اهل قبور نیز راضی به این امر که زنده ها با حضور بر مزارشان جانشان به خطر بیافتد نیستند.

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه شهرداری، شورا، آتش نشانی، سازمان فضای سبز در ایام عید به صورت کشیک کارهای شهر را انجام و به مردم خدمات رسانی خواهند کرد، گفت: امیدوارم با کمک و یاری همدیگر بتوانیم شاهد شکست این ویروس خطرناک باشیم و سال جدید را با سلامتی و تندرسی در جامعه آغاز کنیم.

Share