در یکصد و سی و هشتمین جلسه شورا؛

علیپور: شورا ارث پدری ما نیست | رسولی: برخی تمام تلاش خود را برای جذب نیرو به کار می‌گیرند

در یکصد و سی و هشتمین جلسه شورا با حضور شهردار رشت برگزار شد و در این جلسه علیپور گفت: همه مناطق رشت باید به یک اندازه امکانات داشته باشند.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رضا رسولی در یکصد و سی و هشتمین جلسه شورا گفت: جلساتی که برای تراموا گذاشته شد، بسیار موثر و مثمر ثمر بود و توانستیم به نتایج خوبی برسیم.
وی افزود: موافقت با احداث تراموا در رشت اتفاق بزرگی در ادبیات فنی کشور بود به نفع شهر رشت تغییر پیدا کرد. امروز شاهد هستیم با پیگیریهای رشت ۹ شهر دیگر در کشور با جمعیت زیر یک میلیون نفر می توانند از امتیاز حمل و نقل ریلی سبک بهره مند شوند.
عضو شورای پنجم رشت گفت: بنده به عنوان عضو شورای شهر رشت از مهندس محبتی که پیگیری تراموا بر عهده ایشان بود، تشکر میکنم.

 رسولی در ادامه با تاکید بر اینکه در برخی از همکاران شورایی شاهد سیاست های یک بام و دو هوا هستیم، گفت: یکی از رانندگان شورا به واسطه فشارها و استرسی که پیرامون لغو قرار داد همکاری اش مطرح شد، دچار سکته مغزی شده و در بیمارستان بستری شده است اما برخی تمام تلاش خود را برای جذب نیرو در شهرداری به کار می گیرند.

در ارائه خدمات یکسان عمل شود

محمدحسن علیپور دیگر عضو شورای شهر رشت در این جلسه با تبریک هفته کارگر گفت: از کارگران زحمتکش شهرداری که در اوضاع کرونایی خیلی زحمت کشیدند، قدردانی شود.

علیپور افزود: شهردار رشت را باید در انتخاب مدیرانش آزاد بگذاریم و همچنین نیروهایی باید آموزش ببینند تا در سطح کشور آنها را به عنوان شهردار ببینیم.

وی با تاکید بر اینکه شورا ارث پدری ما نیست، افزود: شورانشینان باید به خودشان بیایند و همه مناطق باید به یک اندازه امکانات داشته باشند. زمان انتخابات که می‌رسد از همه مردم می‌خواهیم که پای صندوق بیایند اما در ارائه خدمات یکسان عمل نمی‌کنیم.

عضو شورای پنجم رشت اظهار داشت: همه خدمات در مرکز شهر قرار گرفته است و حاشیه نشینان محروم هستند.

دکه‌های کبابی در حال کارند اما رستوران‌ها تعطیل

فرهام زاهد دیگر عضو شورای شهر رشت در این جلسه گفت: قوانین ستاد کرونا باید برای همه بخشها یکسان اجرایی شود.

وی افزود: جمع عظیمی از رستوران‌دارها اعتراض دارند که چرا پروتکل‎های بهداشتی فقط باید صنف آنها اجرایی شود در حالی که دکه‌های کبابی در حال کارند، رستوران ها تعطیل هستند.

زاهد یادآور شد: متاسفانه شاهد دوگانگی در تصمیمات هستیم و از استاندار و آقای شکریه به عنوان رییس اتاق اصناف استان می‌خواهم که برای صنف رستوران‌دارها راهکاری در نظر بگیرد.

Share