فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

دستگیری ۶ نفر از اراذل و اوباش در شهرستان رشت

سرهنگ علی رمضانی، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری ۶ عامل درگیری و اخلال در نظم عمومی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری ۶ عامل درگیری و اخلال در نظم عمومی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی رمضانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی درگیری ۶ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار با فردی در شهرستان رشت و ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به متواری بودن متهمان، در نهایت با اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی و کلانتری ۲۲ مخفیگاه آنها در یکی از مناطق شهرستان رشت شناسایی شد.

وی بیان داشت: با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه ۶ نفر از اراذل و اوباش دستگیر و تعدادی سلاح سرد از آنها کشف شد.

سرهنگ رمضانی با اشاره به اینکه علت درگیری اختلاف مالی بوده است تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی گفت: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، پلیس در چهارچوب قوانین و مقررات و با قاطعیت با آنها برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان خاطرنشان کرد: آرامش و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس محسوب می‌شود و به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی آن را به خطر بیاندازد.

Share