فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

کشف بیش هزار و ۸۰۰ سرقت طی ۳ ماهه گذشته در رشت

سرهنگ علی رمضانی، فرمانده انتظامی رشت از کشف هزار و ۸۱۳ فقره سرقت و دستگیری هزار و ۴۲۶ سارق در ۳ ماهه‌ گذشته از سال‌جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رشت از کشف هزار و ۸۱۳ فقره سرقت و دستگیری هزار و ۴۲۶ سارق در ۳ ماهه‌ گذشته از سال‌جاری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی رمضانی به تشریح اقدامات فرماندهی انتظامی شهرستان رشت در ۳ ماهه گذشته و کشفیات مربوطه پرداخت.

این مقام انتظامی به کشف هزار و ۸۱۳ فقره سرقت و دستگیری هزار و ۴۲۶ سارق در این مدت اشاره کرد و گفت: سارقان دستگیر شده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در این مدت ۵۶ تن انواع چوب جنگلی قاچاق و ۶۷۰ دست آلات قمار کشف شد بیان داشت: ۱۳۹ نفر در این خصوص دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ رمضانی به کشف ۲۹ کیلو و ۳۳۳ گرم تریاک، ۴ کیلو و ۸۰۷ گرم هروئین، ۳۷ کیلو و ۲۹ گرم شیشه و ۴ کیلو و ۴۲۵ گرم حشیش در ۳ ماه گذشته اشاره کرد و ادامه داد: ۳۹۱ خرده‌ فروش موادمخدر در این راستا دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در این مدت هزار و ۴۹ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت که ۱۴۳ واحد متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: برابر هماهنگی‌های به‌عمل آمده با مقام قضایی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، ۱۶۴ دستگاه موتورسیکلت و ۳۳۰ دستگاه خودرو به دلایل سرقتی بودن، داشتن دستور قضایی، عدم رعایت قوانین و مقررات، حمل کالای قاچاق و مواد‌مخدر، انجام سرقت و جابجایی اموال مسروقه توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان به برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و ارائه آموزش همگانی شهروندان به منظور پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسؤولان محلی، ائمه جمعه، بخشداران، سپاه و دهیاران اشاره داشت و خاطرنشان کرد: به منظور شنیدن سخنان مردم و رفع مشکلات انتظامی آنها در ۳ ماه گذشته از سال جاری، ۹ مرحله جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار و به مشکلات انتظامی آنها رسیدگی شد.

Share