قربانی در گفتگو با دیارمیرزا؛

شیب مبتلایان به کرونا در گیلان نزولی است | باید از تهدیدها فرصت بسازیم

نائب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس اظهار کرد: امیدواریم از محل یک میلیارد دلار صندوق توسعه ملی کشور که با اجازه رهبری صورت گرفته است نیز سهم ویژه ای برای گیلان لحاظ شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت و درمان در استان گیلان گفت: ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار از محل کرونا به گیلان اختصاص یافته است.

محمد حسین قربانی در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا اظهار کرد: ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان گیلان موفق شده است بعد از پنج الی شش سال اعتبارات خوبی برای گیلان بگیرد.

وی افزود: دریافت پنج دستگاه سی تی اسکن، تجهیز ۱۱ بیمارستان به اکسیژن ساز، افزایش ۳۰ تخت آی سی یو به بیمارستان رازی رشت، پرداخت مطالبات بخش خصوصی و دولتی از جمله این موارد است.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت و درمان گفت: ۲۰ میلیارد تومان برای راه اندازی بیمارستان شهید حسین پور لنگرود و ۲۰ میلیارد تومان برای بیمارستان تالش اختصاص یافته است.

به گفته قربانی باید از تهدیدها فرصت بسازیم و امیدواریم از محل یک میلیارد یورو صندوق توسعه ملی کشور که با اجازه رهبری صورت گرفته است نیز سهم ویژه ای برای گیلان لحاظ شود.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس اظهار کرد: شیب مبتلایان به کرونا در استان گیلان در حال حاضر از یکماه گذشته سیر نزولی را طی می‌کند.

Share