قربانی در گفتگو با دیارمیرزا؛

پرداخت وام یک میلیونی از اقدامات خوب دولت است | همه موظفند پروتکل‎های بهداشتی را رعایت کنند

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس گفت: اگر این ذهنیت وجود داشته باشد که بعد از ۳۱ فروردین و با آزاد شدن ترددها همه چیز تمام شده کاملا اشتباه خواهد بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در گیلان در گفتگو با دیارمیرزا با قدردانی از رویکرد این پایگاه خبری در انعکاس صحیح اخبار در مورد رفع محدودیت تردد بین استان‌ها از اول اردیبهشت گفت: اگر این ذهنیت وجود داشته باشد که بعد از ۳۱ فروردین و با آزاد شدن ترددها همه چیز تمام شده کاملا اشتباه خواهد بود.

محمدحسین قربانی اظهار کرد: منع تردد بین استان‌ها از اول اردیبهشت برداشته خواهد شد اما این موضوع در راستای اجرای طرح فاصله گذاری  هوشمند، حفظ رعایت بهداشت فردی و تعامل کانون های حمل و نقل، اتوبوسرانی، هواپیمایی، تاکسی‎ها در رعایت پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ویروس کرونا حد و مرزی نمی شناسد، افزود: در بحث هوشمند سازی و فاصله گذاری با هیچ کس تعارف نداریم و سلامت مردم برای حوزه بهداشت و همچنین حاکمیت بسیار حائز اهمیت است.

قربانی افزود: همه موظف هستند که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و غربالگری و قرنطینه در ورودی استان ها همچنان ادامه خواهد داشت زیرا ۴۰ درصد راه انتقال ویروس کرونا از راه حمل و نقل است.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: اگر در این مورد خلاف پروتکل ستاد مدیریت کرونا انجام شود شاهد شیوع ویروس و بحران در جامعه خواهیم بود.

وی در مورد طرح های اقتصادی دولت در مورد کاهش آسیب های اقتصادی کرونا نیز به دیارمیرزا گفت: به پایان فعالیت مجلس دهم زمان زیادی باقی نمانده است و فرصت چندانی برای ارائه طرح های دو فوریتی و یا یک فوریتی وجود ندارد.

قربانی ادامه داد: دولت با توجه به اختیاراتی که داشته برای کمک به معشیت مردم وام یک میلیون تومانی بدون واسطه و ضامن را در دستور کار خود قرار داده که از اقدامات خوب دولت محسوب می شود.

وی افزود: مجلس دهم بتواند طرح ارزش افزوده را به جایی برساند کمک بزرگی در راستای اقتصادی انجام خواهد داد.

Share