انگیزه و قصد این جوان ۲۴ ساله در دست بررسی است

بازداشت مزاحمی که ۱۹۰۰ بار با آتش‌نشانی تماس گرفت!

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از بازداشت فرد مزاحمی که طی دو سال و نیم گذشته سبب ایجاد بیش از هزار و ۹۰۰ بار مزاحمت تلفنی برای نیروهای آتش نشانی اصفهان از طریق شماره ۱۲۵ شده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محسن گلابی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان در خصوص دستگیری و شناسایی یکی از مزاحمان تلفنی چندین ساله سازمان آتش نشانی اصفهان گفت: این فرد از دو سال و نیم پیش با ایجاد مزاحمت برای همکاران ما سبب اختلال در کار نیروهای ما و نیز بی احترامی مکرر به آنها می شد که با تلاش نیروهای انتظامی بازداشت شد.

وی ادامه داد: این مرد ۲۴ ساله ساکن اصفهان بوده و در این مدت اقدام به اعلام آتش سوزی های کذب و متاسفانه ناسزاگویی به کارکنان آتش نشانی می کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: تعداد دفعاتی که این فرد طی این مدت برای ۱۲۵ مزاحمت ایجاد کرده بود، بیش از هزار و ۹۰۰ بار بود.

وی افزود: هرچند ما به این فرد فرصت زیادی برای دست برداشتن از این کار دادیم؛ اما متاسفانه اصرار به مزاحمت از سوی فرد خاطی زیاد بود و در نهایت با ارسال نامه از سوی آتش نشانی به دادستانی اصفهان، این موضوع پیگیری و فرد خاطی بازداشت شد و هم اکنون در زندان مرکزی است.

گلابی خاطرنشان کرد: انگیزه و قصد او از این کار توسط نیروهای انتظامی و قضایی در دست بررسی است.

وی در مورد مزاحمت های مشابه برای آتش نشانی اصفهان، گفت: موارد مشابهی وجود دارد، اما میزان مزاحمت آنها قابل قیاس با فردی که اکنون بازداشت شده است، نیست.

Share