امام جمعه موقت آستارا:

سیلی مردم به دشمن حضور در پای صندوق‌های رای است

حجت‌الاسلام ناصر صالحی، امام جمعه موقت آستارا اظهار کرد: حضور باشکوه ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن در آن هوای سردی و برفی سیلی مردم به دشمن بود و سیلی دیگر حضور مردم پای صندوق‌های رای خواهد بود و انتخاب اصلح نیز سیلی محکم تر مردم به دشمن کوردل است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماز جمعه این هفته شهرستان مرزی بندر آستارا به امامت امام جمعه موقت شهرستان حجت الاسلام ناصر صالحی با برگزار شد.

امام جمعه موقت آستارا در ابتدای خطبه اول تقوا را باعث نجات انسان‌ها دانست و گفت: ایمان مکمل تقوا است و قرآن کریم در کنار آنها ما را به صداقت دعوت می‌کند، وای بر دروغگویان و کسانی که تمام امورات خود را با دروغ پیش می‌برند.

حجت‌الاسلام ناصر صالحی با اشاره به صداقت در رفتار، گفت: چرا ربا در بازار است؟ اگر اشخاص اعتقاد راسخ به حسابگری و حسابرسی به اعمالشان داشته باشند، به رفتارشان توجه کامل ای خواهند داشت.

امام جمعه موقت آستارا با انتقاد از برخی هنرمندان بیان کرد: عده‌ای هنر را برای فروش انجام می‌دهند و برای اداره خانواده خود نیز عاجز هستند، این‌ها بی‌هنران جامعه بوده که نشر اکاذیب می‌کنند و با ارتزاق از بیت‌المال علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هر سخنی را بر زبان می آورند.

وی ادامه داد: عده ای بدون سواد کافی برای نظام حاشیه‌سازی کرده و این ها نمک خورده و نمکدان شکسته و وطن فروشی میکنند.

امام جمعه موقت آستارا در ابتدای خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به رفتار برخی کاندیداهای مجلس گفت: بدگویی، بدزبانی و محکوم کردن دیگران از رفتارهای نامناسب برخی کاندیداهای مجلس بوده و مردم بهترین قاضی برای اینگونه رفتارها هستند.

وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن گفت: فرزند پروری و همسرداری از وظایف مهم زنان جامعه بوده و زنان موفق از این دسته هستند.

صالحی با اشاره به سالروز ولادت حضرت امام خمینی (ره) بیان کرد: حاکمیت شیعه توسط امام(ره) در تاریخ بی نظیر است و امام امت نشان داد که پیامبر(ص) و نسل ایشان زنده هستند و خواهند بود.

امام جمعه موقت آستارا با اشاره به خوردن سیلی های پی در پی دشمن از ملت ایران گفت: مقابله ایران اسلامی با دشمن بسیار متفاوت بوده و سیلی مردم همچنان به دشمن ادامه دارد، حضور باشکوه ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن در آن هوای سردی و برفی سیلی مردم به دشمن بود و سیلی دیگر حضور مردم پای صندوق‌های رای خواهد بود و انتخاب اصلح نیز سیلی محکم تر مردم به دشمن کوردل است.

صالحی با اشاره به اینکه امضاهای برخی نمایندگان پس از جمع‌آوری پس گرفته می‌شود، افزود: چرا عده ای موافق شفافیت آرا نیستند، اینها مایه سرافکندگی نظام هستند.

وی ادامه داد: باید کسی را در انتخابات انتخاب کنیم که مقابل رانت بایستد و با فساد مبارزه کند.

خطیب جمعه موقت آستارا با اشاره به حمایت مالی برخی کاندیداها توسط افراد معلوم الحال گفت: این افراد قطعاً به فکر منافع خود بوده و به فکر مردم نخواهند بود، برخی افراد متاسفانه در هنگام تبلیغات پوستر خود را به هر جای ممکن چسبانده که این هم یک بی اخلاقی است.

وی سردار سلیمانی را یک شخصیت بی نظیر دانست و بیان کرد: باید وصیت نامه ایشان را مورد مطالعه قرار بدهیم و عمق سخنان ایشان در حمایت از ولایت به ما در خصوص این امانت الهی آگاهی بسیاری می دهد.

Share