دعوت مجمع نمایندگان گیلان از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

امسال با توجه به دخالت های سفیهانه و وقیحانه رئیس جمهور آمریکا در امور داخلی ملت ایران وهمچنین ترور سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ،حضور پر صلابت و باشکوه ملت ایران در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن از اهمیتی مضاعف برخورداراست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مجمع نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی از مردم برای راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ دعوت کرد.

در متن پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

صفحات تاریخ بهمن‌ماه ۱۳۵۷ هر یک آغشته به خون صدها انسان مؤمن و آزادی‌خواه، زنان و مردان، پیران و جوانانی است که جان در راه آزادی امام وطن نهادند و گلبانگ رهایی را با نفس‌های گرم و خونین خود سرودند.
امسال با توجه به دخالت های سفیهانه و وقیحانه رئیس جمهور آمریکا در امور داخلی ملت ایران و همچنین ترور سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، حضور پر صلابت و باشکوه ملت ایران در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن از اهمیتی مضاعف برخوردار است.
استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی هر ساله در آستانه ۲۲ بهمن ماه، همه توان و ظرفیت های خود را بکار می بندند تا به خیال خام خود و با نیرنگ و خدعه های شوم و غیرانسانی خویش از حضور مردم انقلابی ایران در راهپیمایی این روز باشکوه بکاهند ولی حضور جدی‌تر و باشکوه ملت شریف ایران که در پشتیبانی از انقلاب به پا می‌خیزند، نقشه‌های آنان را برهم می‌ریزد و ولایت‌پذیری این ملت را به رخ جهانیان می‌کشد.
اینجانبان با تبریک چهل ویکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از مردم متدین،انقلابی و ولایی استان گیلان دعوت می کنیم همچون سایر هم وطنان با حضور گسترده در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن که جشن بزرگ و ملی پیروزی انقلاب اسلامی است، با آرمانهای والای انقلاب اسلامی، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر تجدید بیعت و جلوه های عظمت وصف ناپذیرانقلاب و اراده آهنین خود را در برابر انظار جهانیان به نمایش گذارند.

Share