رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان اعلام کرد:

سخنران راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در رشت مشخص شد

اشجری، از برگزاری مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن سال‌ جاری در ۵۸ نقطه استان خبر داد و اظهار کرد: سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی سخنران مراسم ۲۲ بهمن در مرکز استان گیلان خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در نشست هماهنگی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شهر رشت که در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد، ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و تسلیت ایام فاطمیه، تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) اسوه و الگوی همه مردان و زنان مومن است.

وی با اشاره به صبغه فاطمی ایام الله دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با عنایت ویژه حضرت صدیقه طاهره(س) و حضور گسترده و پرشور مردم، راهپیمایی ۲۲ بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تماشایی‌تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن لیله القدر ملت ایران است، خاطرنشان کرد: با تلاش مسئولان و دست ‌اندرکاران برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، زمینه حضور پررنگ مردم برای خلق حماسه‌ای دیگر در سراسر استان فراهم شده است.

اشجری با اشاره به نفوذ پیام انقلاب اسلامی به قلب آزادگان و آزادی‌خواهان کشورهای منطقه و جهان، ابراز کرد: وجود ملتی بصیر و هوشیار که علی‌رغم توطئه های دشمنان در طول چهار دهه گذشته همچنان به آرمان انقلاب اسلامی وفادار است و با حضور گسترده خود پایه های انقلاب اسلامی را قوام و دوام بخشیده، ستودنی است.

وی با اشاره به اظهارات مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا درباره تعبیر امام خمینی(ره) از جنگ ایران و عراق به عنوان نعمت الهی، گفت: به اذعان برژینسکی، کشوری که سال ها تحت شدیدترین تهدیدها و تحریم ها بوده، اکنون رتبه هفدهم اقتصاد جهانی را دارد، دانش هسته ای را نهادینه کرده و در علم سلول های بنیادی جزو پیشقراولان است، پنجمین قوای مسلح دنیا را دارد و خاورمیانه تحت سیطره آن قرار دارد لذا می تواند با استفاده از ظرفیت های داخلی و توان بومی در آینده ای نه چندان دور احیاگر تمدن بزرگ ایرانی و اسلامی مورد نظر امام خمینی(ره) باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ایران به اعتراف دوست و دشمن یکی از امن‌ترین و با ثبات‌ترین کشورهای دنیا است، متذکر شد: در فضیلت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همین بس که عظمت آن دشمنان را به حیرت واداشته است.

اشجری تحریم های ناجوانمردانه استکبار جهانی را در عزم و اراده راسخ ملت بزرگ و با صلابت ایران بی ‌اثر دانست و تاکید کرد: دشمن می خواهد مردم مسلمان ایران را از پای درآورد تا دست از آرمان ها و ارزش های انقلابی  خود بردارند، اما ملت شریف ایران همه سختی ها را به جان خریده و پای ایمان، اعتقاد و عهدی که با امام(ره) و شهدا بسته پایبند خواهد ماند.

وی با تصریح بر اینکه گره های اقتصادی کشور با اهتمام شبانه روزی مسئولان گشایش پیدا خواهد کرد، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته با توکل بر خدا و حمایت و پشتیبانی همه اقشار مردم و با تکیه بر رهنمودهای داهیانه رهبری معظم انقلاب اسلامی در جبهه جنگ اقتصادی مقاومت کند و مدارج بالای اقتدار را در حوزه های مختلف یکی پس از دیگری کسب نماید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن سال‌ جاری در ۵۸ نقطه استان خبر داد و اظهار کرد: سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی سخنران مراسم ۲۲ بهمن در مرکز استان گیلان خواهد بود و این راهپیمایی در شهر رشت راس ساعت ۹ صبح از مبادی پنجگانه به سمت میدان شهدای ذهاب(شهرداری) آغاز خواهد شد.

Share