بیانیه عضو سابق شورای شهر انزلی پس از ردصلاحیت؛

احمدی فرد: کسانی که باعث عدم احرازم شدند را به حضرت دوست واگذار می‌کنم

برای تحقق رویاهایم ‌و بازگرداندن عزت و غرور از دست رفته شهرم، نیازمند حضور در سنگری بالاتر با اختیارات وسیع تر بودم اما تقدیر خداوند چنان بود که در این عرصه مهم حضور نداشته باشم و کسانی که باعث این اتفاق شدند را به حضرت دوست واگذار می‌کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیر احمدی فرد رئیس سابق شورای شهر انزلی بعد از پایان روند بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس توسط شورای نگهبان و عدم احراز صلاحیت خود بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه امده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

با سلام به مردم خوب و شریف بندرانزلی و ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر باستحضار شما عزیزان و سروران گرامی میرسانم همانطور که مطلع هستید پس از تایید صلاحیت در هیات اجرایی شهرستان، متاسفانه صلاحیت اینجانب در هیات مرکزی نظارت و هیات عالی شورای نگهبان احراز نگردید.
نیک میدانم که در این شب های عزیز دست های فراوانی رو به آسمان بودند تا این فرزند حقیر به عرصه انتخابات برگردم و مطمئن بودم با توجه به استقبال بی نظیری که در این مدت کوتاه مردم خوب شهر و روستا از حضورم در عرصه انتخابات از خود نشان داده بودند اتفاقات بسیار خوبی در دوم اسفند رقم خواهد خورد، اما چون به هیچ جریان سیاسی وابسته نبودم شرایطی فراهم نشد که بتوانم از حق خود و شهرم بخوبی دفاع کنم و علی رغم داشتن پشتوانه بالای مردمی در دوره های چهارم و پنجم شورای شهر با رای حدود چهارده هزار نفری، نتوانستم اعتماد شورای نگهبان را برای احراز صلاحیت خود کسب نمایم.
در نهایت همانطور که قبلا هم بیان داشتم قانون را فصل الخطاب دانسته و از آنجا که دیگر طبق قانون فرصت اعتراضی نداشته لذا از همه شما همراهان عزیز که تحت هر شرایطی کنارم بوده اید ، نهایت سپاس و قدردانی خود را اعلام داشته و از همه شما سروران خواهشمندم با حضور در پای صندوق های رای فصل بزرگ تغییر را رقم بزنید.
بعنوان فرزند این آب و خاک تمام سعی و توان خودم را در مدت شش سال حضورم در مدیریت شهری به کار گرفتم تا آثار ماندگاری برای شهرم ایجاد کنم اما برای تحقق رویاهایم ‌و بازگرداندن عزت و غرور از دست رفته شهرم، نیازمند حضور در سنگری بالاتر با اختیارات وسیع تر بودم اما تقدیر خداوند چنان بود که در این عرصه مهم حضور نداشته باشم و کسانی که باعث این اتفاق شدند را به حضرت دوست واگذار می‌کنم.
سر آخر برای همه کاندیداهای محترم آرزوی موفقیت داشته و امیدوارم دوم اسفند سرآغاز راهی طولانی برای توسعه و پیشرفت شهرمان باشد و آیندگان از ما به نیکی یاد کنند.
زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست
هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته بجاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد
فرزند کوچک این شهر قهرمان

Share