انتخابات 98 همراه با دیارمیرزا؛

بیانیه احمد دنیامالی و امیر احمدی فرد پس از عدم تائید صلاحیت در انتخابات

پایان مهلت بررسی صلاحیت داوطلبان توسط هیات نظارت در حالی صورت گرفته که نامی از امیر احمدی فرد عضو سابق شورای شهر انزلی و احمد دنیامالی عضو سابق شورای شهر تهران در بین تائیدصلاحیت شدگان حوزه انتخابیه شهرستان انزلی دیده نمی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پایان مهلت بررسی صلاحیت داوطلبان توسط هیات نظارت در حالی صورت گرفته که نامی از امیر احمدی فرد عضو سابق شورای شهر انزلی و احمد دنیامالی عضو سابق شورای شهر تهران در بین تائیدصلاحیت شدگان حوزه انتخابیه شهرستان انزلی دیده نمی شود.

امیر احمدی فرد با صدور بیانیه ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و نوشته است:

به نام برازنده نامها
کز آغازها داند سرانجام ها

همانطور که مطلع هستید صلاحیت اینجانب بر اساس بند ۱ ماده ۲۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، احراز نگردید.
خدمت شما مردم شریف بندرانزلی میرسانم، راهی را که از ۱۲ خرداد ۹۸ بعد از شش سال توفیق خدمت در عرصه نمایندگی شورای شهر آغاز کرده ام و به عشق شما عزیزان از میز ریاست شورای شهر استعفاء داده‌ام را ادامه خواهم داد و با توجه به اینکه نیک می‌دانستم در این مسیر آماج تهمت‌ها و تخریب‌ها و ناجوانمردی‌ها قرار خواهم گرفت اما برای ورود به این عرصه بزرگ به عشق خدمت به شما مردم خوب شهرم که از هر چیزی برای من با ارزش تر هستید، ذره‌ای تردید نکرده و نخواهم کرد. لذا مطمئن باشید از طریق مراجع قانونی اعتراض خود را پیگیری خواهم کرد و امیدوارم همه شما عزیزان آرامش خود را حفظ کرده و مطمئن باشید که راه آمده را تا آخر با هم ادامه خواهیم داد.
خدایا چنان کن سرانجام کار / تو خشنود باشی و ما رستگار

احمد دنیامالی دیگر سیاستمدار نام آشنای بندرانزلی  نیز در بیانیه خود آورده است:

بسمه تعالی

مردم آگاه و فهیم شهرستان بندرانزلی،
درود بر شما.
در چند روز گذشته، تعداد بسیار زیادی پیام محبت‌آمیز دریافت کرده‌ام که نسبت به نتیجه بررسی‌‌های دستگاه نظارت بر انتخابات آتی، ابراز نگرانی یا ناراحتی کرده‌اند. ضمن سپاس از توجه و محبت شما بزرگواران به این بنده حقیر، لازم می‌دانم یادآوری کنم که فرآیند انتخابات در کشور ما مسیری مدون و قانون‌مند است که تمامی حاضرین در این عرصه می‌بایست ضمن پذیرش این ساختار، خود را برای عبور از فراز و نشیب مسیر آماده کنند.
اینجانب با اتکا به خداوند متعال و اطمینان از اصل بررسی‌های مراجع ذیصلاح در کشور، ضمن تاکید بر قانون‌مداری و احترام به اظهارنظرهای صورت گرفته در استان، مجدانه و در راستای پاسخ به محبت‌های خالصانه مردم شهرستان، پیگیر مسیر قانونی پیش‌‌بینی شده هستم. از علاقمندان سرنوشتِ شهرمان انزلی و همه همراهان عزیز می‌خواهم تا ضمن حفظ آرامش و صبوری همیشگی خود، شایعات ناجوانمردانه مطرح شده توسط برخی از افراد وابسته به جریان زر و زور و تزویر را که با هدف تخریب رقبا و ناامید کردن مردم از حضور پرشور در انتخابات و ایجاد اهرم فشار جهت انصراف اینجانب طراحی شده است را ناکام گذارند.
یقین دارم در نیمه بهمن‌ماه و شاید زودتر از آن تاریخ، که نتیجه نهایی بررسی‌ها از سوی شورای نگهبان قانون اساسی مشخص می‌گردد، آنچه خیر و صلاح انزلی و مردمان صبورش هست محقق خواهد شد.

احمد دنیامالی

Share