مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان خبر داد:

پست ۶۳.۲۰ کیلوولت مسکن مهر آستارا قبل از پیک بار ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد

عظیم بلبل آبادی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان اظهار داشت: پست ۶۳.۲۰ کیلوولت مسکن مهر آستارا تا قبل از پیک بار سال ۹۹ برقدار و آماده بهره برداری می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پست ۶۳.۲۰ کیلوولت مسکن مهر آستارا تا قبل از پیک بار سال ۹۹ برقدار و آماده بهره برداری می شود.

عظیم بلبل آبادی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: پست ۶۳.۲۰ کیلوولت مسکن مهر آستارا با ظرفیت ۸۰ مگاولت آمپر با هدف تامین انرژی برق مطمئن و پایدار شهر آستارا تا قبل از پیک بار سال ۹۹ برقدار و آماده بهره برداری می شود.

بلبل آبادی با بیان اینکه تمامی تجهیزات ، فونداسیون ها و ساختمان کنترل این پست در داخل سازه مسقف سوله ای قرار گرفته است، گفت: به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی تجهیزات و تاسیسات پست و همچنین در راستای معماری شهری و زیباسازی، تمامی تجهیزات ، فونداسیون ها و ساختمان کنترل این پست در داخل سازه مسقف سوله ای قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه قرار گرفتن این پست در منطقه مسکونی و به منظور جلوگیری از آلودگی صوتی و جهت رفاه و آسایش شهروندان محترم از ترانس های بی صدای ساخت داخل کشور در این پست استفاده شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان در خصوص مشخصات فنی پست گفت: این پست دارای ۱۲ فیدر خروجی، ۲ فیدر ترانس، یک فیدر کوپلر و ۶ فیدر خازنی در مجموع به ظرفیت ۱۴.۴ مگاوار در سطح ولتاژ ۲۰ کیلوولت می باشد.

گفتنی است که این پست در زمینی به مساحت ۵۷۷۶ مترمربع احداث می شود و سیستم کنترلی آن از نوع معمولی می باشد.

Share