رئیس دادگستری آستارا خبر داد:

پرونده مالی راه آهن و مسکن مهر آستارا روی میز دستگاه قضا

عباس جاذب، رئیس دادگستری آستارا اظهار داشت: اجرای طرح راه‌آهن و مسکن مهر این شهرستان نیمه‌تمام مانده که باید سریع رسیدگی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عباس جاذب در نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم در فرمانداری آستارا گفت: پرونده قرارداد راه آهن آستارا و میزان درآمدزایی حاصل از فعالیت‌های تجاری این طرح بعد از فوت پیمانکار درهاله ابهام است که باید شفاف‌سازی شود.

وی با اشاره به فروخته شدن برخی از واحدهای مسکن مهر آستارا به چندین نفر، اضافه کرد: رسیدگی مسائل مالی مجتمع مسکن مهر و مشکلات برخی کشتی‌ها و یدک کش‌ها بندر آستارا دردستورکار دستگاه قضای این شهرستان است.

رئیس دادگستری آستارا با بیان اینکه نظام اجتماعی سالم در گرو نظام اداری سالم است گفت: استفاده از اموال دولتی، رشوه، اختلاس و آسیب به امکانات دولتی از مصادیق جرم است و مدیران دستگاه‌های اجرایی در صورت مشاهده اینگونه جرائم باید مراتب را به دستگاه قضایی اطلاع دهند.

یاسر همدمی دادستان عمومی و انقلاب آستارا هم از واحدهای بازرسی و حراست ادارات خواست برای نهادیه شدن شفاف‌سازی، افزایش پاسخگویی، شایسته سالاری، نظارت بر عملکرد کارکنان و تقویت ارزش‌های اخلاقی هر گونه فساد اداری را به دادستانی گزارش کنند.

Share