رئیس فراکسیون مستقلین:

اقدام سپاه در قالب بند ۵۱ منشور سازمان ملل بود | ایران به هیچ وجه به دنبال جنگ نیست

رئیس فراکسیون مستقلین با بیان اینکه پاسخ شب گذشته سپاه در هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد اقدامی در قالب بند ۵۱ منشور سازمان ملل بود گفت: ایران هیچ اقدامی را بدون پاسخ نمی‌گذارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره اقدام سپاه در هدف قرار دان پایگاه عین الاسد گفت: آمریکایی ها در ترور سردار و فرمانده بزرگ نظامی ایران خطای بزرگی انجام دادند که همین اقدام به معنای اعلام جنگ بود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایران مطابق بند ۵۱ سازمان ملل متحد اقدام مناسبی در دفاع از خود انجام داده است گفت: جمهوری اسلامی ایران پایگاهی که عامل ترور سردار سلیمانی بود را هدف قرار داد.

وی با بیان اینکه ایران به هیچ وجه به دنبال جنگ نیست، تاکید کرد: اما در گذشته هم اعلام کردیم که هیچ اقدامی را بدون پاسخ نمی‌گذاریم و تمامی اقدامات ما متقابلانه است، بر همین اساس اگر آمریکا مجدد دست از پا خطا کند جواب سخت تر، سنگین تر و غیر قابل تحمل تری به آنها می‌دهیم.

جعفرزاده با تاکید بر اینکه سربازان آمریکایی اسیر هوس های غیرمنطقی و رفتارهای غیرمعقول ترامپ شده اند ادامه داد: انتظار می رود خانواده‌های آمریکایی سربازان خود را از دست ترامپ نجات دهند زیرا یکی پس از دیگری در قسمت های مختلف خاورمیانه کشته می شوند و مقصر خون های ریخته شده شخص ترامپ است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه صهیونیست ها نمی توانند خود را از ماجرای ترور سردار سلیمانی جدا کنند، گفت: ایران صهیونیست‌ها را در جنایت ترامپ شریک می داند زیرا ما بر این باوریم که ترامپ برای خوش رقصی صهیونیست ها دست به این اقدام زد بنابراین اینکه اسرائیل بگوید من دخالتی نداشتم از جانب ما پذیرفته شده نیست.

رئیس فراکسیون مستقلین در مجلس دهم با بیان اینکه امیدواریم مشاوران کاخ سفید عقلانیت به خرج دهند تا ترامپ خطای دیگری مرتکب نشود تصریح کرد: آمریکا بداند که مردم ایران سرباز رهبری بوده و پشت سر ایشان مطیع فرمان رهبری هستند. در این مسیر مجلس شورای اسلامی هم اگر از آمریکا خطایی سر بزند بودجه و امکانات مناسب را در اختیار سپاه و ارتش قرار خواهد داد.

Share