جعفرزاده ایمن‌آبادی: این پرچم زمین نخواهد افتاد

ترامپ با ترور سردار سلیمانی ثابت کرد رهبر جریان تروریستی است

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس تاکید دارد با ترور سردار سلیمانی نفرت مردم نسبت به آمریکا و ترامپ بیشتر و عمیق تر می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی با بیان اینکه همه جریان های سیاسی و مردم از صمیم قلب از شهادت سردار سلیمانی ناراحت شدند، گفت: اندوه بسیاری زیادی در مردم ایران سایه انداخته است و همان طور که مقام معظم رهبری اعلام کرد سه روز عزای عمومی خواهیم داشت.

نماینده رشت در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به تاثیر این شهادت بر داخل کشور اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی، موجبات انسجام ملی و وحدت و وفاق ملی می شود از سوی دیگر آمریکا ستیزی و دشمنی آمریکا نسبت به مردم ایران در دل ها عمیق تر و خوی انتقام جویی افزون تر می شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس تاکید کرد:  همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند به دنبال جنگ نیستیم اما اگر جنگی به ما تحمیل شود درس فراموش نشدنی تاریخی می دهیم.

این نماینده مجلس بیان داشت: مردم آمریکا بدانند دستور ناپخته ترامپ موجبات کشته شدن بیشتر نیروهای آمریکایی ها در منطقه را فراهم کرد ومنطقه را دچار آشوب می کند، مسئولیت همه این اتفاقات بر گردن ترامپ است او نباید اقدامی خارج از تصمیم گنگره انجام می داد که منجر به تلفات بیشتر نیرهای آمریکایی در عراق شود.

وی گفت: اخبار حکایت از این دارد که آمریکا سفارت خود را تخلیه کرده است، توصیه می کنیم هر چه سریعتر دست به کار شوند چرا که دوست داران سردار سلیمانی نه در عراق بلکه در منطقه و همه جاهایی که سردار کشتی نجاتشان از داعشیان خبیث بود ساکت نخواهند نشست.

جعفرزاده ایمن‌آبادی در ادامه گفت‌وگو تاکید کرد: قطعا ترامپ تاوان سختی را برای ترور سردار رشید اسلام، سردار قلب ها و سردار نجات دهنده مردم مظلوم منطقه خواهد داد.

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس با بیان اینکه از شهادت سردار سلیمانی به شدت متاثر است، اظهار داشت: این پرچم زمین نخواهد افتاد و سردار دیگری پرچم را ایران، سوریه، عراق و افغانستان بلد خواهد کرد و  نفرت عمومی نسبت به آمریکا بیشتر خواهد شد، ترامپ با ترور ترامپ اعتراف کرد که رهبر تروریست و جریان تروریستی در منطقه  است و به جز ترور و خون در منطقه سوغاتی برای منطقه نداشته است.

Share