سردار جمشیدیان:اگر بسیج نبود ما قطعا در برابر هجمه دشمنان تحمل نداشتیم

سیلی محکم ملت ایران به دشمن|فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان معارفه شد

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه اگر بسیج و بسیجیان نبودند ما قطعا در برابر هجمه دشمنان تاب تحمل نداشتیم، گفت: مردم ما ۴۸ ساعته بساط این اشرار را جمع کردند و دشمنان یک تودهنی سخت دیگر خوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، مراسم تکریم و معارفه فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با حضور معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه ، نماینده ولی فقیه در گیلان و فرمانده سپاه قدس گیلان در حسینیه بنی فاطمه (س) لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه بسیج پدیده ای کم نظیر در انقلاب استT اظهار کرد: همواره بسیج نقش کلیدی در عرصه های گوناگون انقلاب داشته است.

سردار علی اکبر پورجمشیدیان با اشاره به اینکه بسیج در عرصه علمی، فرهنگی، سیاسی و سازندگی نقش اول را دارد افزود: بسیجیان دلسوز انقلاب هستند و در دوران دفاع مقدس، سازندگی، ایجاد امنیت در مرزها و در این چند روز گذشته که دشمنان در حال ایجاد فتنه بودند، بسیج نقش اصلی را داشت.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه اگر بسیج و بسیجیان نبودند ما قطعا در برابر هجمه دشمنان تاب تحمل نداشتیم، گفت: آنچه باعث سرافرازی انقلاب اسلامی است حضور پر رنگ بسیج و بسیجیان است و بسیجیان ما خالصانه در چند روز گذشته برای حفاظت از انقلاب به میدان آمدند.

پورجمشیدیان با اشاره به اینکه دشمنان ما از انقلاب اسلامی سیلی محکمی خورده اند، بیان کرد: دشمنان به دلیل شکست های مداومشان دنبال انتقام هستند و در تلاش هستند که به انقلاب ما لطمه بزنند اما باید به این نتیجه رسیده باشند که آرزوهای خود را باید به گور ببرند.

وی با بیان اینکه دشمنان به بهانه گرانی بنزین فتنه ای گسترده را با امکانات، تجهیزات و نیروهای تربیت شده بر پا کردند، تصریح کرد: مردم ما ۴۸ ساعته بساط این اشرار را جمع کردند و بسیجیان، پاسداران و نیروهای انتظامی محکم و جانانه در مقابل این اغتشاشگران ایستادند و دشمنان یک تودهنی سخت دیگر خوردند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه اشرار حتی به زندگی مردم رحم نکردند، بیان کرد: تدابیر ارزشمند سردار عبدالله پور در کنترل فتنه در گیلان جای تشکر دارد و مردم استان گیلان نیز با بصیرت عمل کردند و نگذاشتند در این استان فتنه ای ایجاد شود و محکم در برابر اغتشاشگران ایستادند.

پورجمشیدیان با بیان اینکه تلاش های سردار حق بین و قدرت فرماندهی ایشان در ماموریت های مختلف ستودنی است، گفت: سردار حق بین جزو فرماندهان خوب سپاه است که در کنار فرماندهی قدرت آموزش بالایی را نیز دارند.

وی با اشاره به اینکه اکثر افتخاراتی که در جبهه مقاومت بدست آوردیم به دلیل رشادت ها و فرماندهی سردار حق بین بود، افزود: در کشور ما فرماندهانی به مانند سردار حق بین باید افزایش پیدا کند.

 در انتهای این مراسم ضمن تکریم از تلاش های سردار محمدعلی حق بین، سرهنگ بهروز دولتی به سمت فرماندهی لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان منصوب شدند و سردار حق بین نیز از این به بعد به عنوان مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه و فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) فعالیت خواهند کرد.

Share