جعفرزاده نماینده مردم رشت

سرباز مطیع و محض رهبری بوده و آمادگی دارم باقی مانده سلامتی ام را دفاع از ولایت فقیه اهدا نمایم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جعفرزاده نوشت: به کرار اطاعت پذیری خود را از رهبری و مقام عظمای ولایت(مد ظله) در سخنرانی ام متذکر شدم و سرباز مطیع و محض رهبری بوده و مدافع همیشگی اصل ولایت فقیه می باشم و آمادگی داشته و دارم سی درصد باقی مانده سلامتی ام را نیز در این راه ( دفاع از ولایت فقیه ) تقدیم و اهدا نمایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از  شاهدشمال، در پی حاشیه سازی های چند وقت اخیر و هجمه های وارد به جعفرزاده, نماینده مردم رشت بیانیه ای صادر کرد.
jafarzadeto_2016-10-16_19-49-43
بسمه تعالی

مردم شریف شهرستان رشت و خاندان معظم و معزز شهدا و ایثارگران

با توجه به اتفاقات چند روز اخیر در شهر رشت و علیرغم اینکه عمدتا باب پاسخگویی ندارم، بنا به توصیه بزرگان و دلسوزان استان و کشور و در جهت تنویر افکار عمومی موارد ذیل به استحضار می رساند:

پس از رأی اعتماد وزرا در مجلس شورای اسلامی در هفته گذشته بعضی از افراد مواردی را در سطح جامعه مطرح نموده و پیوسته دامن زده اند که ناشی از بی بصیرتی بوده و عبور از رهبری(مد ظله) و سبقت از فرمایشات ایشان و ایجاد خط نفاق و تفرقه و شکاف بین مردم می باشد.

اینجانب غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم شریف شهرستان رشت که توفیق آن را داشته ام در دوران دفاع مقدس، هفتاد درصد سلامتی ام را در راه اعتلای نظام و حفظ انقلاب و کیان ایران اسلامی اهدا نمایم. و از ابتدای پیروزی انقلاب سرباز امام و رهبری بوده ام اعلام می دارم: موارد مطروحه توسط اینجانب هیچگاه در تعارض با فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله) نبوده و نیست و به جهت جلوگیری از سوء استفاده ی فرصت طلبان، به کرار اطاعت پذیری خود را از رهبری و مقام عظمای ولایت(مد ظله) در سخنرانی ام متذکر شدم و سرباز مطیع و محض رهبری بوده و مدافع همیشگی اصل ولایت فقیه می باشم و آمادگی داشته و دارم سی درصد باقی مانده سلامتی ام را نیز در این راه ( دفاع از ولایت فقیه ) تقدیم و اهدا نمایم.
در ضمن امیدوارم که سران فتنه ( اعم از کسانی که در حصر هستند و یا ازادنه در بیرون جولان می دهند ) به توصیه و نصایح مقام معظم رهبری(مد ظله) عمل نموده و این قائله ختم به خیر شود تا بنای کاسبی و تجارت از فتنه و فتنه گری جمع شده و کشور بتواند در کمال آرامش به راه اصلی خود که همانا توسعه و پیشرفت می باشد در زیر چتر رهبری ادامه مسیر دهد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی

Share