سردار حق بین در یادواره 141شهید رحیم آباد

سند ۲۰۳۰ ننگین و شرم آور است | آمریکایی‌ها قدرت جنگیدن با ما را ندارند

سردار حق بین با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی ایران تحمل آمریکا را به شدت پایین آورده و دیگر نمی توانند ما را تحمل کنند، بیان کرد: ما در منطقه خاورمیانه قدرتمند و توانمند هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) یادواره ۱۴۱شهید والامقام بخش رحیم آباد رودسر در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
فرمانده عملیاتی لشگر ۱۶ سپاه قدس گیلان روز چهارشنبه در این مراسم ماندگاری هر انقلاب بویژه انقلاب اسلامی ایران را متاثر از ریختن خون های پاکی دانست که باعث قوام و پایداری آن نظام می شود.
سردار محمدعلی حق بین افزود: به برکت همین خون های پاک شهداست که موفق شدیم امروز به قله های افتخار در همه ابعاد و شاخص‎ها دست پیدا کنیم.
وی ماندن در پای انقلاب را در حرف و شعار بی معنا دانست و اظهار کرد: باید در مقام عمل این موضوع را اثبات کرد و تقدیم ۱۴۱شهید از یک بخش کوچکی همچون رحیم آباد موید ایستادگی در پای انقلاب است که جوانان این منطقه به معنای واقعی آن را ثابت کردند.
فرمانده عملیاتی لشگر ۱۶ سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه دین و اسلام در عرصه قدرت مهندسی، قدرت را متحول کرد افزود: اسلام بعد از ۱۴۰۰ سال بار دیگر به عنوان یک قطب قدرت به حاکمیت رسید و همین امر امروز مسئولیت ما را سنگین کرده است.
به گفته سردار حق بین، اسلام امروز از یک منشور و مکتب فراتر رفته و به یک انقلاب و ملت تبدیل شده است.
وی ادامه داد: کجا در این یک هزار و ۴۰۰سال ما انسان هایی داریم با این انسجام و وحدت در زیر پرچم دین و ولایت، همه اینها بیانگر همت والای شما مردم و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است که به اسلام قدرت و حیات بخشیده است.
وی با یادآوری این مطلب که امام راحل درس ماندگاری در برابر محاصره اقتصادی را به همه آزادیخواهان جهان آموخت، تصریح کرد: امروز ملت مظلوم یمن علی رغم همه فشارهای اقتصادی دشمن را در موضع ضعف و انفعال قرار داده است.
به گفته وی، امام راحل راه غلبه کفار بر مسلمانان را بست و دیگر جرات غلبه بر ما را ندارند.
سردار حق بین با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی ایران تحمل آمریکا را به شدت پایین آورده و دیگر نمی توانند ما را تحمل کنند، بیان کرد: ما در منطقه خاورمیانه قدرتمند و توانمند هستیم و دیگر آمریکایی‌ها قدرت جنگیدن با ما را ندارند.
وی افزود: آنها نه تاکتیک لازم برای مقابله با ما را دارند و نه نیرو برای این کار تربیت کرده اند و این حرف و شعار نیست.
به گفته وی، اگر امروز روی پای خود قدرتمندانه بایستیم مطمئن باشید به این مملکت خدشه‌ای وارد نخواهد شد.
فرمانده عملیاتی لشکر ۱۶ سپاه قدس گیلان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع سند ۲۰۳۰و تبعات ناشی از آن اشاره و تصریح کرد: این سند آنقدر ننگین و شرم آور است که برای این ملت به هیچ عنوان قابل درک و هضم نیست و نباید به هیچ وجه به آن تن داد.
در ادامه این مراسم یکی از مداحان در وصف و عظمت شهدا به مداحی پرداخت.
در مراسم یادواره ۱۴۱شهید والا مقام بخش رحیم آباد شهرستان رودسر حجت‌الاسلام والمسلمین هادی حبیبی امام جمعه، فرشاد شریفی بخشدار رحیم آباد، محمد محمدی شهردار رحیم آباد، جمعی دیگر از مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.

Share