ولی داداشی در گفتگو با دیارمیرزا

مجلس با افزایش قیمت بنزین مخالفت کرده بود|بهتر بود که آقای روحانی با رفراندوم نظر مردم را می‌گرفت

نماینده مردم آستارا در مجلس گفت: در این شرایط بحران اقتصادی دولت محترم قسمت عمده اقتصاد مقاومتی را بر گردن مردم می‌اندازد و این اصلاً کار خوبی نیست.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی بامداد امروز با صدور اطلاعیه ای از اصلاح قیمت بنزین و آغاز سهمیه بندی از امروز خبر داد. براساس این اطلاعیه، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر ۱۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر ۳ هزار تومان و همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر ۳۵۰۰ تومان تعیین شده است.

ولی داداشی در گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به وضعیت نامناسب اقتصادی مردم گفت: بنده با این شکل سهمیه بندی بنزین موافق نیستم، امروز وضعیت اقتصادی مردم اصلاً خوب نیست.

نماینده مردم آستارا در مجلس ادامه داد: در این شرایط بحران اقتصادی دولت محترم قسمت عمده اقتصاد مقاومتی را بر گردن مردم می‌اندازد و این اصلاً کار خوبی نیست.

نایب رییس اول کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت بحرانی اشتغال گفت: دولت نباید این کار را انجام می‌داد و این سهمیه بندی باعث فشار مضاعف و بیشتر به مردم می‌شود.

داداشی با اشاره به اینکه مجلس قبل از نظر خود را در این قضیه اعلام کرده بود، اضافه کرد: مجلس مخالفت خود را پیش از این با این قضیه اعلام کرده بود، قبلاً در جلسه غیرعلنی مجلس از نمایندگان نظر خواسته شد و مجلس با این قضیه مخالفت کرد.

وی اضافه کرد: بهتر بود که آقای روحانی در این قضیه با برگزاری رفراندوم نظر مردم را هم در مورد افزایش قیمت بنزین مورد بررسی قرار می‌داد.

Share