‌سردار حق‌بین در یادواره 105 شهید تخریب‌چی گیلان:

فرزندان گیلان طراح عملیات‌های موفقیت‌آمیز در مقابله با داعش بوده‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان درخشش جوانان این استان در سوریه و نبرد را داعش را نمایش قدرت خواند و یادآور شد: فرزندان گیلان طراح عملیات‌های موفقیت‌آمیز در مقابله با داعش بوده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ,سردار محمدعلی حق‌بین عصر امروز در یادواره ۱۰۵ شهید تخریب‌چی گیلان در مهدیه این شهر با گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: شهدای تخریب‌چی در دوران دفاع مقدس شجاعانه می‌جنگیدند و مسیر را برای دوستان اطلاعات باز می‌کردند تا دیگر رزمندگان بتوانند از این مسیر عبور کرده و به قلب دشمن بزنند.

۲۰۱۶۰۳۰۷۱۵۵۳۵۳_haghbinG_7134وی با بیان اینکه خداوند انسان‌ها را در معرض امتحان قرار داده است، افزود: خداوند انسان را آفرید و در وجودش خواسته‌هایی قرار داد و مسیرهایی برای عملی شدن این خواسته‌ها را مشخص کرده تا بتوانیم مسیرها را درست طی کنیم.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه گیلان با اشاره به اینکه خداوند عقل و غیرت در مردان و عقل و حیای عفت در زنان را برای جلوگیری از اشتباه انسان قرار داده است، تصریح کرد: خداوند دستگیره‌هایی مانند نماز، روزه، شجاعت، ایثارگری، احترام به بزرگ‌ترها و … را برای انسان قرار داده تا از این ابزارها برای انتخاب مسیر درست استفاده کند.

وی گفت: همه آنچه که نیاز داریم خداوند در اختیار ما قرار داده و می‌توانیم با کمک عقل خود به خواسته‌هایمان برسیم و انسان به قدری نزد خداوند منزلت و جایگاه دارد که هنگام آفرینش انسان به خود احسنت گفت.

حق‌بین به آزمون خداوند از انسان اشاره کرد و ادامه داد: خداوند فرمود از مخلوقم آزمون می‌گیرم و اگر این کار را نمی‌کرد همه در روز قیامت خود را خوب جلوه می‌دادند اما خداوند فرمود باید امتحان پس دهید.

وی شهدا، ایثارگران و … را مورد آزمون سنگین خداوند خواند و تصریح کرد: خداوند فرمود اگر مسیر دین و خداخواهی را انتخاب می‌کنید باید امتحان سختی پس دهید و اینگونه نیست که هر گروه مسیری را طی کرد خداوند کار را برای آن سخت می‌کند و اگر آزمون سخت نشود مرد از نامرد تشخیص داده نمی‌شود.

۲۰۱۶۰۳۰۷۱۵۳۹۰۴_IMG_7123فرمانده دوران دفاع مقدس به ایثارگری رزمندگانی اشاره کرد که با مجروحیت باز هم به جبهه می‌رفتند و تا شهادت نیز پیش رفتند و گفت: خداوند از آزمونی که برای آنها تا مجروحیت بسته بود کوتاه نیامد و فرمود بنده من تا جایی می‌رود که جان او را می‌خواهم، مانند امام حسین (ع) که در روز عاشورا تمام داشته‌هایش را داد و جانش را تقدیم خداوند کرد.

وی با تصریح بر اینکه امام حسین فدا شد تا امروز ما مسیرش را ادامه دهیم، خاطرنشان کرد: امامان و بزرگان دین مسیر را هموار کردند و امروز مردانی این مسیر را تشخیص می‌دهند که هم خودشان به سلامت برسند و اینکه دیگران را نیز هدایت کنند.

حق‌بین با اشاره به اینکه خداوند به برخی‌ها ابزار و امکانات کامل می‌دهد تا او را بیازماید، افزود: اگر استفاده از این امکانات در جهت نادرست باشد خداوند همه آنچه که به او داده توسط فرزندانش و یا دیگران پس می‌گیرد.

وی به امتحان دسته‌جمعی خداوند از یک ملت اشاره کرد و یادآور شد: وقتی شعار می‌دهیم خداوند قلدرها را بر راه ما سبز می‌کند و توسط قلدرهای عالم از ما امتحان می‌گیرد و امروز در دنیا از برکت خون شهدا به جایگاهی رسیده‌ایم که دشمنان قلدر باید در مقابل تعظیم کند.

*جمهوری اسلامی قدرت استکبار را به زیر کشید

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن طراحی‌های سنجیده‌ای داشت و برای این طراحی‌ها هزینه پرداخت نمی‌کرد، افزود: دشمن استکبار قدرت خود را تا سال قبل از انقلاب حفظ کرده بود اما جمهوری اسلامی ایران در مقابل آنها ایستاد و خودشان اذعان دارند که جمهوری اسلامی ما را از قدرت به زیر کشید و به ته دره برد.

وی به نبرد نیروهای مستشاری در سوریه اشاره کرد و متذکر شد: تشکیل گروه‌های تروریستی مانند داعش برای مقابله با ایران بود اما امروز داعش در منطقه توان جنگیدن، سازمان و قدرت عملیاتی ندارد و تنها برخی کشورها از آنها حمایت می‌کنند.

حق‌بین با اشاره به آزادسازی مناطق تصرف شده توسط گروه‌های تروریستی داعش، خاطرنشان کرد: با همین گروه مستشاری جبهه مقاومت تشکیل شد و با وجود کافی نبودن ابزار و امکانات، در مقابل ارتش‌های قدرتمند ایستادند و توانستند مناطق تصرف شده را بازپس بگیرند.

وی با تصریح بر اینکه نیروهای مستشاری با دست‌های خالی به مقابله با داعش رفتند، گفت: با همین ابزار کم جبهه مقاومت کارهای بزرگی را انجام داد و خط دشمن را از هم پاشید.

۲۰۱۶۰۳۰۷۱۵۳۸۴۵_IMG_7121فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان درخشش جوانان این استان در سوریه و نبرد را داعش را نمایش قدرت خواند و یادآور شد: فرزندان گیلان طراح عملیات‌های موفقیت‌آمیز در مقابله با داعش بوده‌اند.

وی انقلاب اسلامی را زنجیره‌ای دانست که نخستین شهید آن راه را به کسانی که دل به شهادت بسته‌اند، باز کرد است.

حق‌بین با اشاره به اینکه اگر رزمندگان تمام امکانات خود را به‌کار بگیرند داعش در مدت بسیار کوتاهی نابود می‌شود و از بین می‌رود، خاطرنشان کرد: رزمندگان مانند دوران دفاع مقدس با امکانات اندک دشمن را غافلگیر کرده است.

وی هدف بزرگ دشمن استکباری را ایجاد اختلاف در بین مردم و مسئولان ایران دانست و افزود: دشمن نیروی خود را برای فتنه دیگر در ایران تربیت کرده و منتظر اشتباه ما است.

برنامه اختلاف‌افکنی در ایران در دستور کار دشمن است

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه بسیاری از برنامه‌های اختلاف‌افکنی در دستور کار دشمن است، گفت: برگزاری انتخابات نشان می‌دهد که دشمن مستأصل شده است.

وی اضافه کرد: اکنون که برخلاف خواسته برخی‌ها، عده‌ای رأی آورده‌اند نباید همدیگر را تضعیف کنیم و باید برای ساختن کشور همه به کسی که رأی آورده است، کمک کنیم.

حق‌بین با بیان اینکه دشمن در کمین ماست، اظهار کرد: بهتر است از خواسته‌های خود کوتاه بیاییم و کارشناسان مسیر را مشخص کنند و بهانه به دست دشمن ندهیم که در انتظار اختلاف بین ماست.

وی ایران را قدرت بزرگ خواند و خاطرنشان کرد: اگر به جایگاه مسئول خود احترام بگذاریم و از خواسته‌های خود بگذریم مشکلات برطرف می‌شود.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه شهدا راضی نیستند که زیر بیرق دشمن برویم و بعد بگوییم هر چه ما می‌گوییم درست است، متذکر شد: نمی‌توانیم تمام رفتار خود را درست بدانیم و دنیای مسلمانی نیز اشتباه می‌کند.

حق‌بین با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی به رخ دشمنان کشیده شد، گفت: آنگونه اقتدار داریم که دشمن مستکبر نیروهایی را در مقابله با ایران ساخته و شعار ضداستکباری مردم ما همواره دشمن را به عقب رانده است.

وی بر ضرورت حفظ وحدت بین مردم و مسئولان و احاد مختلف جامعه در کشور مورد تأکید قرار داد و یادآور شد: اگر در کنار هم باشیم می‌توانیم اتفاق‌های زیبا را رقم بزنیم.

tel final1

Share