فرمانده سپاه ناحیه آستارا مطرح کرد:

برگزاری ۷۲ برنامه به مناسبت هفته بسیج در آستارا | انتقاد شدید از توقف پروژه مجتمع فرهنگی حیران

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به برگزاری ۷۲ برنامه بمناسبت هفته بسیج در آستارا، اظهار کرد: آغاز برنامه های این هفته امروز با برگزاری یادواره ۱۶۶ شهید شهرستان آستارا و ۲۳ شهید مدافع حرم گیلان در مصلی شهرستان انجام می شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مرزی بندر آستارا با خبرنگاران شهرستان به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

سرهنگ جهانبخش آرمان در این نشست با اشاره به برنامه های بسیجیان در این هفته، گفت: آغاز برنامه های این هفته امروز با برگزاری یادواره ۱۶۶ شهید شهرستان آستارا و ۲۳ شهید مدافع حرم گیلان با سخنرانی سردار شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلی شهرستان انجام می شود.

آرمان ادامه داد: ۷۲ برنامه از جمله ویزیت رایگان پزشکی و پیراپزشکی مردم در مناطق دور افتاده و محروم، افتتاح ۴ پایگاه مقاومت بسیج، برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و ورزشی، برگزاری رزمایش شکوه مقاومت و ایثار بسیج در سالن انقلاب شهرستان و همچنین برگزاری شش نشست روشنگری سیاسی از مهم ترین برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان آستارا است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به شعار امسال هفته بسیج گفت: «۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت» شعار امسال هفته بسیج بوده و بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس و جبهه های مختلف با اخلاص مقتدارنه در مقابل دشمن ایستادگی کردند و دشمن همیشه از بسیج سیلی سختی خورده است.

آرمان با اشاره به اشتغالزایی سپاه در حوزه های گوناگون گفت: ۶۴ نفر در درمانگاه سیدالشهدا سپاه ناحیه آستارا مشغول بکار هستند و همچنین در طی سه سال گذشته ۵۲ مسکن محرومین در شهرستان آستارا و شهر لوندویل تحویل خانواده های بی بضاعت شده و ساخت مسکن توسط بسیج سازندگی سپاه آستارا برای مردم ولایت مدار شهرستان ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا، در خصوص چگونگی پیشرفت پروژه مجتمع فرهنگی خدماتی سپاه در حیران آستارا، با انتقاد شدید از عدم همکاری دستگاه های اجرایی گفت: اعتبارات لازم این پروژه برای ساخت نمازخانه در مسیر پرتردد حیران آستارا اختصاص داده شده ولی متاسفانه با عدم همکاری اداره های بنیاد مسکن، منابع طبیعی و راهداری شهرستان آستارا و عدم پیگیری موضوع توسط این دستگاه ها کم کاری آنها باعث توقف این پروژه شده است.

به گزارش دیارمیرزا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

Share