در جلسه کمیسیون پسماند عنوان شد

کوتاهی سازمان مدیریت پسماند در آموزش تفکیک زباله | وضعیت کارخانه کود آلی فاجعه است

شمشادی با بیان اینکه کم کم اعتماد مردم به ما در حال سلب شدن است، اظهار کرد:با گزارشی که در این جلسه ارائه شد یعنی وضعیت کارخانه کود آلی فاجعه است!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آرش جهانگیری مدیر عامل کارخانه کود آلی رشت در جلسه کمیسیون بهداشت و محیط‌زیست شورای رشت گفت: دستگاههای موجود در این کارخانه بسیار فرسوده بوده و قابل استفاده نیستند.

وی افزود: کارخانه ای که ۵۰۰ تن ظرفیت زباله داشت امروز به ۱۰۰ تن رسیده است.

جهانگیری با اشاره به اینکه سالیانه حدود ۵۰۰ میلیون تومان از زباله خشک درآمد داریم، اظهار کرد: حدود یک درصد از زباله‌های خشک سطح رشت به کارخانه کود آلی شهرداری رشت وارد می‌شود.

تهمینه شمشادی فعال محیط زیست با بیان اینکه کارخانه کمپوست از ابتدای فعالیت خود بیمار بوده است، یادآور شد: با گزارشی که در این جلسه ارائه شد یعنی وضعیت کارخانه کود آلی فاجعه است!

وی افزود: در شهری که مدعی فرهنگ هستیم اما متاسفانه آموزش‌های لازم انجام نشده است در حالی که درشهرهای دیگر کاملا این آموزشها و فرهنگ سازی جواب داده است و مفهوم تفکیک زباله جا افتاده است.

شمشادی با بیان اینکه کم کم اعتماد مردم به ما در حال سلب شدن است، اظهار کرد: ما به عنوان یک سمن به صورت کامل اطلاعات در دستمان نیست و نمی دانیم که چه میزان تفکیک زباله و همچنین آموزش انجام شده است.

Share