رقابت حساس تیم‌های گیلانی برای فرار از سقوط؛

پیروزی سپیدرود در داربی رشت و شکست ملوان مقابل نیروی زمینی

از هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان)، تیم گیلانی سپیدرود رشت و داماش گیلان در داربی رشت به مصاف یکدیگر رفتند و ملوان بندرانزلی در تهران با نیروی زمینی مسابقه داد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان)، دو تیم گیلانی سپیدرود رشت و داماش گیلان در داربی رشت به مصاف یکدیگر رفتند و ملوان بندرانزلی در تهران با نیروی زمینی مسابقه داد.

سپیدرود رشت برنده داربی گیلان شد

دو تیم گیلانی سپیدرود رشت و داماش گیلان در داربی رشت به مصاف یکدگیر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود سپیدرود به پایان رسید.

میکائیل ایمن تراج، ابوالفضل قربانی، محمد دادرسی، محمد اسلامی، محمود خمیسی، میثم کریمی، جواد آقایی‌پور(محمد شادکام)، بابک عبدالله‌زاده(حسام یعقوبی)، ساسان شیرمردی، هومن ربیع‌زاده، حسین احمدلو(میلاد احمدی) در این بازی برای سپیدرود به میدان رفتند.

همچنین ایمان صادقی، محمد مختاری، سینا شاه‌عباسی، آزاد جعفرزاده، بهتاش میثاقیان(میلاد پورمحسن)، محمد رستمی، میلاد صفایی(محمد غلامی)، میثم میرپسندیده(جابر نصیری)، عباس کندل(سعید طالبی)، میعاد یزدانی و سعید باقرپسند(معراج پورتقی) برای داماش گیلان بازی کردند..

میلاد احمدی در دقیقه ۶۷ بازی با شوتی زیبا لحظاتی پس از ورود به زمین برای سپیدرودگلزنی کرد و دروازه داماش را باز کرد.

شکست ملوان بندرانزلی مقابل نیروی زمینی

در بازی دیگر هفته سی‌ام ملوان بندرانزلی در تهران به مصاف نیروی زمینی رفت که در پایان نیروی زمینی با دو گل حریف خود را شکست داد.

مبین عشایر، محمدرضا محرمی، مهیار زحمتکش، حافظ یعقوبی، سیامک کوروشی، احمدامیر کامدار، پرهام صیاد برهانی، مهدی هاشمی نژاد، خشایار زبرجد، محمدرضا نقدی پور، محمدعلی اکبرخواه برای ملوان به میدان رفتند.

همچنین وحید مهدی خانی، سیامک کوهنورد، حسین خیری، حسین مددی، فرشید لک؛ غلامرضا ثابت ایمانی، رسول سعدیان نیا، میلاد سوری، بهرام احمدی، عارف رستمی، علی صبوری برای نیروی زمینی بازی کردند.

گل‌های نیروی زمینی در این بازی را عارف رستمی در دقایق ۳ و ۷۹ وارد دروازه ملوان بندرانزلی کرد.

به گزارش دیارمیرزا، در هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ دسته اول(جام آزادگان) شنبه (۴ مرداد) سپیدرود رشت در کرمان به مصاف مس می‌رود، ملوان در انزلی میزبان شهرداری تبریز است و داماش گیلان در رشت و در یک بازی حساس با نیروی زمینی مسابقه می‌دهد.

گفتنی است، سپیدرود رشت با این پیروزی از سی بازی خود ۳۰ امتیاز کسب کرد و در جایگاه هفدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ دسته اول باقی ماند، ملوان نیز با شکست خود با کسب ۳۱ امتیاز از ۳۰ بازی خود در رتبه شانزدهم قرار گرفت و داماش گیلان با شکست مقابل سپیدرود همچنان ۳۳ امتیازی بازی ماند و جایگاه سیزدهم جدول را به خود اختصاص داد.

Share