علوی با اشاره به درخواست تغییر کد بودجه:

شهرداری رشت یا از برنامه‌ها عقب مانده یا به برنامه‎‌های ثبت شده بی‌توجه است

عضو شورا با اشاره به درخواست تغییر کد بودجه اظهار کرد: شهرداری یا از برنامه ها عقب مانده یا به برنامه های ثبت شده بی توجه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید امیر حسین علوی، عضو شورای اسلامی شهر رشت در خصوص لایحه پرداخت غرامت شهرداری به یکی از شهروندان، اظهار داشت: اصل موضوع پرداخت غرامت بحثی جداگانه است و باید اتفاق بیفتد اما اینکه از فرصت باقی مانده تا پایان سال نمی‌خواهیم استفاده کنیم و می خواهیم با توافق یکدفعه مبلغ فوق پرداخت شود نیز بحثی جداگانه است و کاش شهرداری با توجه به مشکلاتی که در پرداختی های خود دارد، تغییر رویه ای در این موضوع می داد.

علوی با بیان اینکه فقط برای یک قرارداد پروژه آب های سطحی بیش از ۶۰ میلیارد تومان صورت وضعیت تایید شده دارد، بیان داشت: آنچه می‌بینم تا پایان سال برای هر موضوعی تغییر کد خواهیم داشت و هر اتفاقی رخ دهد، جابجایی کد انجام خواهد شد و این اتفاق همان تغییر رویکردی است که در شهرداری به وجود آمده است.

عضو شورا ادامه داد: این اتفاقات نشان دهنده آن است که شهرداری یا از برنامه ها عقب مانده یا به برنامه های ثبت شده بی توجه است. زیرا برای تمام این ردیف های بودجه ای مصوبه شورا و شهرداری اخذ شده است.

سید امیر حسین علوی با بیان اینکه به معاون شهرداری گفته می شود که بگوید تغییر بلامانع است تا بتوانیم ردیف را جابجا کنیم، گفت: در شیوه مدیریت و برنامه ریزی باید دقت بیشتری کنیم و شورا اینقدر راحت از کنار موضوعات رد نشود.

Share