تعیین اولویت کاری دستگاه با توجه به اعتبارات موجود مهمترین دستاورد سفرها است

روایت مدیرعامل آبفای گیلان از سفر به شهرستان‌ها: طی ۱۱ سفر ۸۳ مصوبه به تصویب رسید

مدیرعامل آبفای گیلان گفت: مهمترین دستاورد اجرای بخشنامه استانداری در سفر به شهرستان ها، تعیین اولویت کاری دستگاه با توجه به اعتبارات موجود است در ۱۱ سفر شهرستانی ۸۳ مصوبه در نشست با فرمانداران شهرستانها تصویب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در راستای اجرای بخشنامه استانداری گیلان مبنی بر حضور موثر مدیران کل دستگاههای اجرایی در شهرستانها طی ۱۱ سفر مدیرعامل آبفای گیلان ۸۳ مصوبه به تصویب رسید.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اعلام این خبر افزود: در نشست با فرمانداران شهرستانها و پیگیری مشکلات حوزه آبرسانی و طرح های فاضلاب ۸۳ مصوبه رهاورد این سفرها بوده و قابل توجه اینکه در بازدیدها و پیگیری روند اجرای پروژه ها مصوبات مورد تأکید قرار گرفته است.

مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اینکه در جریان این سفرها بازدیدهای مشترک میدانی با حضور فرمانداران و بخشداران از روند پیشرفت پروژه های مهمِ در دست اجرای شهرستان ها انجام شده، گفت: با توجه به اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در برخی از این نشست ها نیز حضور داشتند به جهت لزوم پیگیری تأمین اعتبارات مورد نیازِ اجرای پروژه ها مقرر شد کمیته برنامه ریزی شهرستان ها به همراه نمایندگان مرردم در مجلس شورای اسلامی در تأمین و جذب بخشی از اعتبارات همکاری نمایند.

وی همچنین افزود: اجرای طرح های فاضلاب بهداشتی به منظور حفظ سلامت شهروندان و همچنین تأمین منابع آبی در راستای تقویت فشار شبکه توزیع آب در شهرستان ها از مهمترین مصوبات نشست های مشترک با فرمانداران شهرستان های مختلف استان گیلان بود.

مدیرعامل آبفای گیلان در ادامه یادآور شد: اصلاح و بازسازی شبکه های توزیع آب قدیمی و فرسوده و همچنین تعویض کنتورهای خراب از دیگر مصوبات این سفرها بوده که تاکنون بخشی از این مصوبات انجام و مابقی نیز در حال پیگیری است.

حسینی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تصویب اجرای تبصره ۳ با حمایت شورای شهر در شهرها به روند اجرای پروژه ها سرعت خواهد بخشید در شهرهایی که از آن برخوردار نبودند بر ضرورت تصویب تبصره ۳ جهت اجرای پروژه های اصلاح و بازسازی تأکید شد.

مدیرعامل آبفای گیلان انجام ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره با مردم و کارکنان شرکت را از دیگر برنامه های این سفرها اعلام کرد و گفت: مجموعه شرکت آبفای گیلان ملزم به پیگیری در جهت رفع مشکلات شهروندان در حوزه آب و فاضلاب و تسریع در روند امور اجرایی هستند و در تمامی ایام از طریق سامانه ۱۲۲ آماده پاسخگویی به مشکلات شهروندان در این حوزه خواهند بود.

Share